×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در نشست رصد دستیابی به اهداف، بررسی عملکرد و برنامه‌های پست بانک ایران که عصر روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در دفتر مدیرعامل بانک برگزار شد، با تاکید بر اینکه انتظار داریم برای حفظ، ارتقا جایگاه و اعتبار بانک، سرمایه پست بانک ایران به۱۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش یابد، ادامه داد: وزارت امور اقتصادی و دارایی با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود، از تحقق این هدف حمایت می‌کند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، سید عباس حسینی معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نشست با اشاره به اینکه موفقیت پیش رفتن به جلو است و باید با تلاش آن را به دست آورد، گفت: پست بانک ایران در عمده شاخص‌های تخصصی بانکی عملکرد و دستاوردهای خوبی نسبت به دوره‌های مشابه کسب کرده است.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات خرد به عنوان یکی از رسالت‌های پست بانک ایران، افزود: پرداخت این تسهیلات بر اساس الگوی خاص و منحصر به فردی در این بانک انجام می‌شود که سودآوری و اهداف بانک را محقق کرده است.
معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه گزارش‌ها نشان می‌دهد که پست بانک ایران در رقابت با سایر بانک‌ها و خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان خود بسیار موفق عمل کرده است، گفت: انتظار داریم برای حفظ، ارتقا جایگاه و اعتبار بانک، سرمایه پست بانک ایران به۱۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش یابد و وزارت امور اقتصادی و دارایی با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود، از تحقق این هدف حمایت می‌کند.
حسینی با بیان اینکه باید روند رشد و خدمت‌رسانی را توامان درچارچوب قوانین دنبال کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه پست بانک ایران همواره در چارچوب ضوابط و مقررات بانکی و مالی فعالیت کرده است.
وی افزود: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات و خدمات به مناطق روستایی ار فعالیت‌های بسیار ارزنده پست بانک ایران است و اگر این روند ادامه داشته باشد، دستاوردهای خوبی در پی خواهد داشت.
معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه پست بانک ایران در تمام شاخص‌های بانکی برجسته شده است و این برتری حاصل تلاش بی وقفه کارکنان و مدیران بانک است، گفت: پست بانک ایران نقش برجسته‌ای در خدمت رسانی به دورترین نقاط سطح کشور دارد که رضایت مردم را جلب کرده است.
بر اساس این گزارش، پیش از سخنان حسینی، بهزاد شیری مدیرعامل بانک،گزارش جامعی از آخرین وضعیت، منابع، مصارف، ترکیب منابع استانی، تعهدات، نرخ موثر تسهیلات، خدمات ارزی، نسبت مطالبات جاری و غیر جاری، کفایت سرمایه، سود و زیان، بانکداری الکترونیک، تعداد کاربران بانک و راهبردهای ۲۶گانه تعیین شده برای شبکه بانکی ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.