×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
حمایت‌های سازمان مدیریت صنعتی از برگزیدگان المپیاد کشوری مدیریت و اقتصاد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایدرونیوز ، ابوالفضل کیانی بختیاری در اختتامیه المپیاد کشوری مدیریت و اقتصاد اظهار داشت: طی تفاهم نامه ای که میان سازمان مدیریت صنعتی و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان منعقد شده است همکاری در برگزاری دوره ها، برگزاری اردوهای علمی، هدایت شغلی دانش آموزان، طراحی محتوای آموزشی و تقدیر از برگزیدگان مد نظر قرار گرفته است.

وی ضمن تقدیر از اساتید این المپیاد کشوری در خصوص حمایت‌های سازمان مدیریت صنعتی از برگزیدگان المپیاد گفت: برگزیدگان می توانند با مراجعه به محصولات سازمان مدیریت صنعتی از میان چهارصد و سی عنوان آموزشی دوره دلخواه خود را انتخاب و به رایگان در آن ها شرکت نمایند. افرادی که دوره را به طور کامل گذرانده باشند، می توانند در دوره بعدی شرکت کرده و مدرک دوره را اخذ نمایند.

کیانی بختیاری افزود: بخشی از این حمایت ها شامل دوره های آموزشی MBA شامل مدیریت اجرایی و مدیریت کسب و کار و دوره های مشترک با فرانسه و آلمان که در ایران توسط هشت عضو هیات علمی فرانسوی و آلمانی برگزار می شوند؛ دوره های آموزشی کارآفرینی، خلاقیت، بهره وری، مدیریت استارت آپ ها، کسب و کارهای تعهدآفرین، دوره های علمی- صنعتی، کارآموزی و کارورزی در سازمان مدیریت صنعتی و واحدهای تابعه تهران و استان ها، مدیریت استعداد و هدایت شغلی، اهداء کتاب های مدیریتی، دسترسی به کتابخانه سازمان مدیریت صنعتی با بیش از بیست و پنج هزار عنوان کتاب مدیریتی، شرکت رایگان در همایش های متعدد سازمان مدیریت صنعتی، خانه مدیران آینده با رویکرد دانش افزایی و هدایت شغلی و ارائه راهکارهای حمایتی برای نخبگان و در نهایت جذب و استخدام نخبگان پس از طی شدن دوره کارشناسی هم به صورت نیمه وقت و هم به صورت تمام وقت که برای سازمان مدیریت صنعتی جنبه سرمایه گذاری دارد. با جذب المپیادی ها در سازمان ما مدیران آینده کشور را تربیت می کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در پایان با اشاره به رعایت اصل شایسته گزینی در سازمان پرورش استعدادهای درخشان، خاطر نشان کرد: سازمان مدیریت صنعتی با تمام توانمندی ها و تمام شعب استانی خود آمادگی دارد تا خدمات خود را به جامعه علمی و نخبگان کشور بویژه در همکاری با سازمان پرورش استعدادهای درخشان ارائه دهد.

مراسم اختتامیه اولین و دومین المپیاد کشوری اقتصاد و مدیریت با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و سازمان پرورش استعدادهای درخشان، در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

در ادامه این مراسم ضمن تجلیل و تقدیر از دانش آموزان برگزیده المپیاد کشوری مدیریت و اقتصاد که موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شده‌اند، از زحمات کمیته علمی و دست اندرکاران اجرایی این المپیاد علمی تقدیر شد.

هدف اصلی و محوری این المپیاد استعدادیابی و هدایت و پرورش استعدادهای درخشان به سمت رشته های مدیریت و اقتصاد بعنوان مهمترین و پیچیده ترین نیازهای کشور در حال حاضر است.

طی برگزاری ۲ دوره این المپیاد در حوزه مدیریت و اقتصاد ۷۸ نفر از استعدادهای جوان کشور پس از سه مرحله آزمون، ارزشیابی و انتخاب، موفق به کسب مدال های طلا ، نقره و برنز شدند.