×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور پرقدرت مدیران برای پاسخگویی به مشتری/ مشکل مشتری در کمترین زمان ممکن بررسی و رفع شود

مدیرعامل و مدیران ارشد ستادی بیمه دی، طبق برنامه ریزی قبلی بطور مستقیم به تماس های تلفنی مشتریان و ذینفعان شرکت بیمه دی پاسخ گفتند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ طی اطلاع رسانی صورت گرفته از درگاه های اطلاع رسانی مختلف، مهندس موهبتی به همراه معاونین و برخی از مدیران ستادی در محل دفتر مدیرعامل پاسخگوی تماس زیاندیدگان، بیمه گزاران و بیمه شدگان بودند.

بنا بر این گزارش، مدیر عامل بیمه دی در حاشیه این برنامه توجه ویژه به مشتری مداری و ارائه خدمات به مشتریان و ذینفعان شرکت را از جمله اهداف مهم شرکت برشمرد و اهتمام تمامی ارکان شرکت بر پاسخگویی و بهبود فرآیندهای خدمت رسانی را یکی از دو بال عملیاتی برنامه های شرکت معرفی کرد.
مهندس طاهر موهبتی با بیان اینکه امروزه نگهداشت مشتری و ارائه خدمات نوین و بر پایه تکنولوژی و فناوری می تواند زمینه ساز ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت بیمه دی باشد؛ افزود: این مهم با حفظ بستر ارتباط با مشتری، شنیدن دغدغه های آنها و بهبود و پایش دستورالعمل های اجرایی به منصه ظهور خواهد رسید.

وی پیگیری و درخواست پاسخگویی را حق طبیعی مشتریان عنوان و بیان کرد: اینکه مشتری در میان ۳۸ شرکت فعال صنعت بیمه، شرکت بیمه دی را برای دریافت خدمات انتخاب کرده است باید برای مدیران و همکاران این شرکت موضوعی قابل اهمیت تلقی شود و حتی اگر در برخی موارد به سبب وجود موانع قانونی و بخشنامه های موجود در اسناد بالادستی امکان برآورده ساختن نیاز مشتری وجود نداشته باشد؛ باید مستقیم و بدون واسطه با او صحبت کرد و در جریان امور قرارش داد اهمیت و ارزش مشتری از نگاه سازمان باید برای او تبیین شود که این مهم قطعاً در نگاه مشتری اثر داشته و در وفاداریش به برند ما موثر خواهد بود.
مدیر عامل بیمه دی با تاکید بر اینکه از امروز باید قوی‌ تر و با شتاب بیشتری برای پاسخگویی به مشتری در صحنه حضور داشته باشیم از مدیران خود خواست: حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت تمامی موارد در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری نمایند و نتیجه توسط مدیریت امور مشتریان و خدمات پس از فروش به آنها ابلاغ کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.