×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور نیروهای ما در جای جای منطقه امنیت ساز است

رییس جمهور در جمع خانواده مدافعان حرم اعلام کرد که این بساط کشف حجاب حتما جمع خواهد شد.

سه گزارش کیوسک خبر، ید ابراهیم رئیسی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم، بیان کرد: حضور نیروهای ما در منطقه و در دفاع از حرم و حریم، امنیت ساز شد. حضور نیروهای ما در جای جای این منطقه امنیت ساز است. برخلاف دشمن و برخلاف بیگانگان حضور آنان در این منطقه امنیت را به خطر می اندازد.

وی در ادامه اظهار کرد: هرجا ایران اسلامی حضور پیدا کرد، حضورش امنیت ساز بود و دشمنان و بیگانگان حضورشان در این منطقه حتما امنیت ایجاد نخواهد کرد. شهدای ما، باقی هستند چون نظر کردند به وجه الله.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: امروز ما مبتلا به جاهلیت مدرن هستیم. همان جاهلیت قدیم است که یک «ایسمی» اضافه دارد. مجهز به علم و فناوری است. مجهز به امپراتوری رسانه ای است. جاهلیت مدرن است. آن قدرتی که می تواند چهره جاهلیت مدرن را برملا کند خون مطهر شهیدان است. نقاب را از چهره نفاق کنار می‌زند. چهره نفاق را برملا می سازد. این قدرت خون شهیدان است. رهبری فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند شهید عزیز ما شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی است و امروز نام و یاد و راه و هدف و آرمان او در جامعه انسانی سازی می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.