×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

عضو هیات عامل بانک مسکن، رییس اداره کل اعتبارات و مدیرشعب آذربایجان شرقی با حضور در دو میز خدمت سفر رییس جمهوری به استان پاسخگوی مسائل مردم و مشتریان شدند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن به همراه سعید رضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات و امیر رنجبریان مدیر شعب استان با حضور در دومین میز ارتباطات مردمی دولت سیزدهم در استان آذربایجان شرقی، ضمن رسیدگی به مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به این استان، موضوعات جدید مطرح شده در حوزه مسکن مراجعان را بررسی و دستورات لازم را برای رفع سریع آنها صادر کرد.

کشاورز درحاشیه این حضور گفت: با دستور علی عسکری سرپرست بانک در میزارتباطات مردمی حاضر شدیم تا با رویکرد نشست بدون واسطه مسئولین با مردم، مسائل و مشکلات مردم مورد رسیدگی واقع شود و دراسرع وقت به نتیجه مطلوب برسند.

عضو هیات عامل بانک مسکن ادامه داد: علاوه بر این؛ قصد ما بر ایناست که از پروژه های سال های قبل نیز بازدید داشته باشیم و مصوباتیکه درباره آنها گرفته شده بود را با اخذ گزارشات میدانی، بررسی کنیم ودر صورت لزوم با ارائه مشاوره ها ی جدید، مشکلات پیش رو را مرتفع سازیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در این سفر با بیشترین پاسخگویی به مردم بتوانیم نماینده خوبی برای بانک در این استان باشیم.

بر اساس این گزارش، امیر رنجبریان مدیر شعب این استان همزمان بابرگزاری میزخدمت مجموعه وزارت راه و شهرسازی، در میز خدمت وزارت امور اقتصادی ودارایی این استان هم به همراه معاونین خود حضورپیدا کرد و از نزدیک به مشکلات مراجعین میز ارتباطات وزارت اموراقتصادی و دارایی هم رسیدگی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.