×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در آغازین روزهای سال جهش تولید با مشارکت مردم به همراه معاون بازرگانی شرکت از مجتمع دخانیات گیلان بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت در آغازین روزهای سال مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، با حضور در مجتمع دخانیات گیلان، در جمع کارگران و کارکنان این مجتمع حاضر شد و ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی پربار برای همکاران و مجموعه دخانیات ایران، از تلاشهای آنها دریک سال گذشته تجلیل کرد.

در ادامه این بازدید، نشست بررسی آخرین وضعیت تولید در مجتمع دخانیات گیلان با حضور خانم جامعی؛ معاون بازرگانی شرکت، وهابی؛ مدیر و جمعی از معاونان و مدیران این مجتمع برگزار شد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران که در سال گذشته به طور منظم بازدیدهای دوره ای از خطوط تولید داشت، در این بازدید نیز در راستای تحقق شعار سال و اهداف کلان این شرکت قدیمی، از خطوط تولید بازدید کرد.

بررسی آخرین وضعیت تولید، تامین مواد اولیه، برندسازی، روند تعمیرات و نگهداری سالیانه دستگاه ها و نیز برنامه های فروش و بازرگانی در کنار بررسی وضعیت نیروی انسانی و مطالبات و مشکلات آنها از اهداف اصلی این بازدید بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.