×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (کیش‌اینوکس ۲۰۲۳) با مشارکت بانک صادرات ایران ۱۵ تا ۱۸ آبان‌ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این نمایشگاه که با حضور ۲۲۰ شرکت از جمله بانک‌ها، بیمه‌ها، گروه‌های مالی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و ناشران بورسی و سازمان بورس اوراق بهادار و اصحاب رسانه‌های تخصصی بازار سرمایه برگزار می‌شود، فرصت مهمی برای ارائه آخرین دستاوردهای نوین در عرصه تامین مالی و پشتیبانی از توسعه صنعتی، تولید و اشتغال در کشور است.

بانک صادرات ایران همچون سنوات گذشته با همراهی شرکت‌های تامین سرمایه سپهر، کارگزاری بانک صادرات ایران، بیمه سرمد، واسپاری سپهر صادرات، پرداخت الکترونیک سپهر، صرافی سپهر صادرات، سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات و حضور مدیران ارشد بانک صادرات ایران با محصولات و خدمات نوینی در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

این بانک در روز سه شنبه ۱۵ آبان‌ماه سال جاری از ساعت ۹:۳۰ الی۱۱، نشست تخصصی «معرفی ظرفیت‌ها و محصولات نوین بانک صادرات ایران در عرصه بانکداری دیجیتال» را در سالن خوارزمی مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.