×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پتروشیمی شیراز به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع‌های پتروشیمی کشور، با حضور فعال در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، گامی مهم در جهت معرفی توانمندی‌ها و محصولات خود به بازارهای جهانی برداشت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، پتروشیمی شیراز به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع‌های پتروشیمی کشور، با حضور فعال در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، گامی مهم در جهت معرفی توانمندی‌ها و محصولات خود به بازارهای جهانی برداشت.

این نمایشگاه که از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، بزرگترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان بود.

حضور پتروشیمی شیراز در این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای این شرکت بود تا دستاوردها و نوآوری‌های خود را در زمینه تولید انواع محصولات پتروشیمی به معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

پتروشیمی شیراز که در پاویون مشترک گروه گسترش نفت و گاز پارسیان حضور دارد ، طیف گسترده‌ای از محصولات خود را، از جمله اوره پریل، اوره گرانول، آمونیاک، آرگون، متانول، کود مایع ازته (UAN) و سایر محصولات را به نمایش گذاشت.

علاوه بر معرفی محصولات، پتروشیمی شیراز در این نمایشگاه مذاکرات متعددی با تجار و بازرگانان خارجی انجام شد و به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ داده شد و زمینه‌های همکاری‌های جدید را مورد بررسی قرار دادند.

حضور فعال پتروشیمی شیراز در ایران اکسپو ۲۰۲۴ نشان‌دهنده تعهد این شرکت به توسعه صادرات و حضور در بازارهای جهانی است.

پتروشیمی شیراز با اتکا به دانش و تجربه خود، مصمم است سهم خود را در ارتقای جایگاه ایران در صنعت پتروشیمی جهان ایفا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.