×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
حضور فعال سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، غرفه این سازمان در فضایی به مساحت ٢۵۵ متر مربع متشکل از دو کانتر “گردشگری و اقتصادی” و ۹ مراکز فعال در بخش گردشگری جزیره کیش در حال برگزاری است.

غرفه سازمان منطقه آزاد کیش به شماره ۳۳ واقع در سالن ۳۵ پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با هدف ارائه دستاورد‌ها و برنامه های راهبردی، میزبان بازدید کنندگان در این نمایشگاه است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از نهم بهمن تا ۱۲ بهمن امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور مدیران و کارشناسان این حوزه در حال برگزاری است.

این رویداد هر ساله با هدف تجمیع ظرفیت‌های موثر صنعت گردشگری و به منظور استفاده بهینه از منابع موجود و همچنین ایجاد زمینه‌های لازم جهت حضور فعال بخش خصوصی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان توسعه این صنعت برگزار می شود.

همچنین این نمایشگاه به عنوان یکی از ظرفیت های مهم در راستای ایجاد تعامل میان عرضه کنندگان و مصرف کنندگان نقش به سزایی ایفا می کند.

بر اساس همین گزارش معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزاری “پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته” را در دستور کار خود قرار داده آن را در تقویم رویداد‌های سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسانده است.

با توجه به آسیب‌های ناشی از پاندمی ویروس کووید ۱۹ در سراسر دنیا و تاثیر مستقیم آن بر ایجاد رکود در صنعت گردشگری، “پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور تمام فعالان این صنعت، مطابق با استاندارد‌های روز دنیا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا در حال برگزاری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.