×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور فعال بانک آینده در سمپوزیوم فولاد با ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های بانکی و مالی

بانک آینده در «بیــست و پنجمین همــایش پژوهشگران صنعت فولاد» که با موضوع «مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور»، تحت عنوان «سمپوزیوم فولاد ۴۰۲» توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، حضوری فعال داشت.

بانک آینده در این سمپوزیوم، با هدف توسعه صنعت فولاد و کمک به تقویت زنجیره تأمین در این صنعت و شناساندن هر چه بیشتر قابلیت‌ها و توانمندی‌های این بانک برای کمک به صنعت فولادی شرکت نمود.
در این راستا، بانک آینده با بهره‌گیری از قابلیت‌های «بانکداری جامع»، «بانکداری شرکتی» و «اختصاصی‌سازی محصولات نوین بانکی» به ویژه ارائه خدمات تأمین مالی پروژه‌های توسعه‌ای از طریق صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها و اعتبارات اسنادی و سایر ابزارهای نوین مالی، آماده است تا با تقویت زنجیره ارزش برای حمایت از صنایع تولیدی کشور و ارتقای سطح تولید ملی و اشتغال در کنار سایر فعالان این حوزه قرار بگیرد.
بانک آینده در نظر دارد با حضور در نمایشگاه‌ها و همایش‌های برگزار شده در صنعت بزرگ فولاد مانند: سمپوزیوم فولاد، ایران متافو و ایران استیل فاب، حمایت همه‌جانبه خود از این حوزه حساس تولیدی را اعلام دارد.
در این سمپوزیوم که با استقبال فعالان این صنعت استراتژیک همراه بود، ۲۵۵ شرکت حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.