×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز :پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضوررئیس جمهور،

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، مهدی نیازی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و علیرضا پیمان پاک رئیس ‌کل سازمان توسعه تجارت ایران تولید کنندگان کشور و هیات­های بلند پایه از دیگر کشورها درسالن اجلاس سران در تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۷۵۰ شرکت داخلی حضور دارند و ۶۰ کشور از نقاط مختلف دنیا آمادگی خود را برای بازدید از این نمایشگاه اعلام کرده‌اند. کشورهایی مانند امارات، پاکستان، روسیه، ترکیه ، چین , آفریقا ، آمریکای لاتین ، عربستان و برخی دیگر از کشورها از جمله شرکت کنندگان در این رویداد هستند.

شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان اولین پتروشیمی کشور و صادر کننده نمونه استان فارس در این نمایشگاه حضور فعال و گسترده دارد و آخرین دستاوردها و تولیدات خود را ارائه می دهد .

این نمایشگاه بر مبنای راهبرد دولت سیزدهم افزایش مبادلات تجاری با کشور‌های همسایه، آفریقایی، آسیایی و آمریکای لاتین و صادرات محور بودن کالا‌های غیر نفتی است. موضوع مهمی که رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته همواره بر مسائل تجارت خارجی، صادرات غیرنفتی و دیپلماسی اقتصادی تاکید کرده اند.

پنجمین دوره این رویداد پس از چند سال وقفه برای عرضه دستاورد‌های صادراتی برگزار می‌شود و تجار خارجی به طور رسمی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده‌اند تا با بازدید از محصولات ارائه شده، نسبت به توافق خرید کالا‌ها اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.