×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی «ایران هلث» با محوریت تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از روز سه‌شنبه سوم خرداد ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
کیوسک خبر ـ شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا به عنوان متولی حوزه سلامت در گروه مپنا، در این نمایشگاه در غرفه شماره ۲۱ سالن ۳۸B به ارائه توانمندی‌های خود برای بازدیدکنندگان می‌پردازد.
نمایشگاه «ایران هلث» به عنوان معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی حوزه سلامت، هر ساله میزبان تولیدکنندگان داخلی و خارجی تجهیزات پزشکی در تمامی حوزه‌ها است.
شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا که در سال ۱۳۹۴ با سرمایه‌گذاری مشترک گروه مپنا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شده است در حوزه ساخت و تأمین تجهیزات پزشکی همچون اکسیژن‌ساز، ام.آر.آی و سی‌تی‌اسکن و ارائه خدمات پیشرفته تصویربرداری از جمله تله‌رادیولوژی در مراکز درمانی فعال است.
در همکاری مشترک میان گروه مپنا و وزارت بهداشت، شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا به ۳۶ بیمارستان وابسته به وزارت بهداشت خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.
گسترش همکاری با دیگر بیمارستان‎‌های دولتی و خصوصی و بومی‌سازی تجهیزات پیشرفته پزشکی مانند ام.آر.آی و سی‌تی‌اسکن از برنامه‌های آتی بخش سلامت مپنا است.
نمایشگاه «ایران هلث» روز ششم خرداد به کار خود پایان می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.