×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، جمعی از کارکنان و بسیجیان گروه فولاد خوزستان، در راستای تجدید میثاق و وداع با #شهید_جمهور ایران در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان شرکت نمودند.

مراسم یادشده با قرائت نماز به‌وسیله‌ی رهبر معظم انقلاب آغاز و از دانشگاه تهران تا میدان آزادی ادامه یافت.

مهدی علیدادی فرمانده حوزه شهید بقایی گفت: حضور جمعی از کارکنان و بسیجیان شرکت با هدف تجدید میثاق با رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران و به نشانه‌ی قدردانی از حضور شهید آیت الله رئیسی در شرکت فولاد خوزستان انجام شد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار داشت: حضور در این مراسم، مصداق بارز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ارج نهادن به مقام والای آنان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم با پیروی از شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید آیت الله رئیسی و همراهانش، در راستای اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

گفتنی است، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۱۸ اسفندماه سال گذشته با حضور در شرکت فولاد خوزستان، پروژه بزرگ زمزم ۳ این شرکت را افتتاح نمود. همچنین این شهید بزرگوار در مراسم افتتاح کارخانه زمزم ۳ فرمود: کارکنان شرکت فولاد خوزستان، فعل توانستن را با شعار ما توانستیم صرف نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.