×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در شرکت دخانیات ایران، با مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل این شرکت دیدار کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، «احمد علی‌محمدی»؛ بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه در راستای حمایت از تولید ملی و جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری سال جاری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» در شرکت دخانیات حضور یافته و با «مهدی آشتیانی» مدیرعامل، جمعی از اعضای هیئت‌مدیره و معاونان و مدیران این شرکت دیدار و درباره موارد مدنظر، بحث و تبادل نظر کردند‌.

بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از خطوط تولید مجتمع دخانیات تهران بازدید کرد و در جریان روند تولید محصول در قدیمی‌ترین شرکت دخانیات خاورمیانه قرار گرفت.

علی‌محمدی و هیئت همراه در ادامه از موزه دخانیات ایران؛ به عنوان گنجینه‌ای غنی از اشیاء و اسناد قدیمی مرتبط با صنعت دخانیات ایران بازدید کردند.

یادآور می‌شود شرکت دخانیات ایران از سال ۱۳۰۷ فعالیت خود را آغاز کرده و امروز با هفت مجتمع؛ گیلان، تهران، آذربایجان غربی، گلستان، کردستان، اصفهان و مازندران در حال تولید محصول ایرانی است و براساس رویکرد مدیریت حال حاضر و در راستای جهش تولید، افزایش سهم خود در بازارهای جهانی را هدف قرار داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.