×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حرکت در مسیر تحول دیجیتال و احتیاط در پوشش ریسک‌ها با تمرکز بر مدیریت و ارزیابی ریسک در سال ۱۴۰۰

سیدعمادالدین قاضوی عضو هیئت مدیره بیمه معلم با اشاره به ضرورت تمرکز صنعت بیمه بر راهبردهای جدید در سال ۱۴۰۰ گفت: حرکت در مسیر تحول دیجیتال و همچنین احتیاط در پوشش ریسک‌ها با تمرکز بر مدیریت و ارزیابی ریسک در سال ۱۴۰۰ باید مورد توجه شرکتهای بیمه قرار گیرد.

عضو هیئت مدیره بیمه معلم در حاشیه مجمع عمومی بیمه معلم به پیش‌بینی وضعیت صنعت بیمه در سال ۱۴۰۰ و راهبردهای عملیاتی بازار پرداخت و گفت: به نظر می‌رسد، با توجه به استمرار شیوع کرونا در سال ۱۴۰۰ و همچنین تغییرات دولت، برنامه‌های راهبردی صنعت بیمه نیز باید بر این اساس تعیین گردد.

قاضوی در ادامه از جمله برنامه‌های راهبردی صنعت بیمه را تمرکز بر تحول دیجیتال پیشنهاد کرد و گفت: با توجه به رشد روزافزون فناوری‌های نوین، شرکتهای بیمه باید بر توسعه زیر ساختهای آی تی تمرکز بیشتری داشته باشند و در همین زمینه رشد فعالیت استارت اپها باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی شرکتهای بیمه باید در جهت توانمند سازی نمایندگان خود در ارائه خدمات آنلاین به مشتریان برنامه‌های راهبردی را پیاده‌سازی کنند.

عضو هیئت مدیره بیمه معلم در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت اصلی شرکتهای بیمه پوشش ریسک است در این راستا باید در ارزیابی و مدیریت ریسک و پذیرفتن ریسک‌های مختلف دقت بیشتری داشته باشند.

سید عمادالدین قاضوی در ادامه با اشاره به برنامه‌های بیمه معلم در سال ۱۴۰۰ گفت: بیمه معلم برای سال ۱۴۰۰ بودجه مشخصی را تصویب کرده که تمامی واحدها و اجزا شرکت باید در همین راستا حرکت کنند .

وی افزود:به لحاظ اقتصادی کشور در وضعیت خاصی قرار دارد و از طرفی خشکسالی و کمبود نیروی برق نیز در سال جاری شدت پیدا کرده در این راستا شرکتهای بیمه باید در زمنیه تحقق بودجه خود دقت عمل بیشتری داشته باشند و در همین زمینه بیمه معلم نیز بخصوص در پذیرش ریسکها با احتیاط بیشتری حرکت می‌کند.

سید عمادالدین قاضوی ، عضو هیئت مدیره بیمه معلم در خصوص توانگری مالی این شرکت تشریح کرد:باتوجه به افزایش سرمایه بیمه معلم از محل آورده نقدی و مطالبات به‌زودی توانگری شرکت به سطح یک افزایش خواهد داشت.