×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جید جونز: می‌ترسم کرونا شانس سومین طلای من را از بین ببرد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از تایمز، جید جونز، تکواندوکار انگلیسی اظهار کرد که می‌ترسد ابتلا به کرونا در ژاپن شانس سومین طلای المپیک او را از بین ببرد و به همین خاطر تمام تلاش خود را برای رعایت پروتکل‌ها انجام خواهد داد.
جونز که در وزن ۵۷ کیلوگرم در لندن ۲۰۱۲ و ریو ۲۰۱۶ طلا گرفت، گفت که او قبلاً واکسن‌ها را زده و هم‌چنین در ژانویه به کرونا مبتلا شده است.
قهرمان ۵۷ کیلوگرم تکواندو جهان  گفت: اصلا نمی‌خواهم کوچک‌ترین ریسکی کنم زیرا این بدان معناست که بازی تمام شده است و تو بیرون گذاشته می‌شوی. من همیشه با ماسک هستم و اصلا نمی‌خواهم ریسک کنم تا شانس طلای من از بین برود. اصلا دوست ندارم کسی در المپیک به من نزدیک شود و فقط کار خود را می‌کنم. البته من کلا آدمی هستم که همه می‌گویند اجتماعی نیستی و این مساله به من کمک می‌کند بنابراین برای من خوب است. اکنون بهانه‌ای پیدا کردم. باید فاصله‌ام را حفظ کنم. 
برگزارکنندگان المپیک روز شنبه گفتند که یک نفر در دهکده ورزشکاران به کرونا مبتلا شده است تا نگرانی‌های ورزشکاران بیش‌تر شود.
جونز یکی از شانس‌های اصلی بریتانیا برای کسب مدال طلا است و در این صورت می‌تواند با کسب سومین طلای المپیک خود در زمره ورزشکاران پرافتخار بریتانیایی قرار گیرد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.