×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
جوایز برگزیدگان فوتبال روی میز صنعت بیمه اهدا شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ این مراسم با حضور هادی عبداللهی معاون،توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی، علیرضا محمدعلی مسئول توسعه ورزش صنعت بیمه، یاسر فرهی معاون منابع انسانی و امور پشتیبانی شرکت بیمه دی، همکاران شرکت بیمه دی و سایر برگزیدگان شرکت های بیمه حضور داشتند.
در این مراسم فرهی معاون منابع انسانی بیمه دی برگزاری مسابقات ورزشی را سبب ایجاد بهره وری و کارایی بیشتر در سرمایه های انسانی دانست و افزود: بیمه دی به صورت تخصصی سعی در پیاده سازی استانداردهای منابع انسانی (HR) در بستر شرکت داشته است که یکی از مهم ترین مسائل در این حوزه ایجاد دلبستگی نیروی انسانی به شرکت با توجه به ابعاد مختلف نیازهای ایشان است.
وی در ادامه با اشاره به میزبانی بیمه دی در این دوره از مسابقات بیان کرد: ایجاد فضاهایی از این دست، علاوه بر اینکه تعاملات همکاران در صنعت را بالا می برد و موجب تبادل تجربیات می شود، باعث ایجاد نشاط، بالندگی و در نهایت افزایش بهره‌وری در نیروی انسانی می شود.
گفتنی است در اولین دوره از جشنواره ورزشی صنعت بیمه و در رشته‌ی فوتبال روی میز که روزهای شنبه و یکشنبه ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ و به میزبانی بیمه دی برگزار شد، تیم بانوان شرکت بیمه دی با غلبه بر تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی رسید و تیم آقایان این شرکت نیز مقام سوم این مسابقات را کسب نمود.
همچنین در اولین دوره از این‌ مسابقات، ۱۶ تیم در قسمت بانوان و ۲۴ تیم در قسمت آقایان از شرکت‌های بیمه‌دی، ملت، آسیا، ما، البرز، سامان، کوثر، کارآفرین، سینا، نوین، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، پژوهشکده بیمه و بیمه مرکزی حضور داشته و با داوری اعضای تیم ملی این رشته، به رقابت پرداختند که در نهایت در بخش بانوان پس از بیمه دی، تیم‌های بیمه مرکزی و سامان به ترتیب، مقام‌های دوم و سوم را کسب نمودند. و در بخش آقایان نیز تیم بیمه کوثر به قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت و تیم‌های بیمه مرکزی و بیمه دی به ترتیب، مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.