×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

برندگان قرعه کشی جوایز یک میلیارد ریالی جشنواره قرض‌الحسنه نیک آفرین بانک کارآفرین طی مراسمی جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مراسم اهدای جوایز نخستین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه این بانک امروز چهاردهم آبان ماه با حضور دگتر احمد بهاروندی مدیرعامل، دکتر فرشاد محمدپور عضو هیات مدیره و سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی و با حضور برندگان برگزیده دومین دوره جشنواره قرض الحسنه نیک آفرین برگزار و برندگان هدایای خود را دریافت کردند.

اهدای جوایز

در این مراسم احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، با اشاره به تکرار موضوع قرض الحسنه در قرآن و احادیث ائمه گفت: انگیزه سپرده گذاری قرض الحسنه غیر از مسایل مادی است که عمده ترین دلیل آن به فرهنگ ایرانی باز می گردد، زیست بوم و ادبیات رفتاری ما ایرانیان به گونه ای است که در امر خیر همیشه پیش قدم بوده ایم.
وی گفت: در بانک کارآفرین در دو سال گذشته و با آغاز افتتاح حسابهای قرض الحسنه نیک آفرین متعهد شدیم که همه منابع قرض الحسنه صرف مصارف قرض الحسنه شود.
مدیرعامل بانک کارآفرین، با اشاره به روال نرخ سود سپرده ها در دنیا تصریح کرد: در کشورهای توسعه یافته که از رشد اقتصادی بهتری برخوردار هستند نرخ سود سپرده ها بین ۱.۵- ۲ درصد تعیین می شود. حتی در برخی مواقع این نرخ ها به سمت صفر شدن پیش می رود که بانک مرکزی آنها با بازی با این نرخ تلاش می کنند، سپرده گذاران خود را حفظ کنند.
بهاروندی با اشاره به روال نرخ تورم در ایران تاکید کرد: با توجه به اینکه نرخ تورم بالاست، سپرده گذاری در بخش قرض الحسنه صرفه اقتصادی ندارد. اما با توجه به اینکه همچنان فرهنگ قرض الحسنه بر اساس زیست بوم و فرهنگ اصیل ایرانی ساری و جاری است، سپرده گذاری در این بخش همچنان انجام می شود، ما هم متعهد هستیم که منابع قرض الحسنه را صرف مصارف تسهیلاتی قرض الحسنه کنیم.

اهدای جوائز

در همین مراسم سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی ضمن ابراز خشنودی از حضور مشتریان برگزیده در این مراسم با تشریح اقدامات و برنامه‌های بانک در خصوص برگزاری دومین جشنواره قرض‌الحسنه نیک آفرین تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب در بانک کارآفرین احیای سنت پسندیده و خیرخواهانه قرض‌الحسنه بود که با حمایت مدیران ارشد و تمامی همکاران به‌ویژه تلاش همکاران در شعب محقق شد.
وی افزود: هرچند بانک یک موسسه انتفاعی است و بر همین اساس باید به دنبال کارها و اقدامات پرمنفعت و پرسود باشد، اما به دلیل اینکه در فرهنگ و دین ما سنت نیکوی قرض‌الحسنه به‌شدت مورد تاکید است، صرف‌نظر از بحث هزینه فایده عمل به سنت پسندیده قرض‌الحسنه و کمک به نیازمندان مورد توجه است. زیرا اعتقاد بر این است که در اینجا بحث برد-برد است و قطعاً همکاران بانک از برکات امر خداپسندانه و خیرخواهانه قرض‌الحسنه منتفع خواهند شد و آثار معنوی آن را مشاهده خواهند کرد.

اهدای جوائز

صادقی با اشاره به اینکه دومین جشنواره قرض الحسنه نیک آفرین از تیر تا شهریور ماه برگزار شد که با استقبال خوب سپرده گذاران، منابعی خوبی برای بانک تامین شده که همه این منابع صرف اعطای تسهیلات تکلیفی بانک از جمله تسهیلات فرزندآوری و ازدواج خواهد شد.به گفته وی، از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه ۷۵۴فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۷۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و ۵۰۲ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۱۷۹میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

صادقی ادامه داد: در مراسم قرعه کشی دومین دوره حسابهای قرض الحسنه نیک آفرین که با حضور نمایندگان بانک مرکزی و دادستانی برگزار شد، به پاس همراهی و همدلی سپرده گذاران حسابهای نیک آفرین ۲هزار و ۹۳ برنده خوش شانس این دوره انتخاب شدند.

اهدای جوائز


در پایان این مراسم یازده برنده جوایز یک میلیارد ریالی و پنج برنده پانصد میلیون ریالی جشنواره نیک آفرین به نمایندگی از تمامی برندگان خوش اقبال این بانک، جوایز خود را دریافت کردند.

اهدای جوائز

شایان‌ذکر است جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی با عنوان”جشنواره نیک آفرین” با هدف گسترش سنت پسندیده و الهی قرض‌الحسنه و تشویق و ترویج تعاون عمومی و نیز کمک به نیازمندان، برای دومین بار در بانک کارآفرین از ۱ تیر لغایت ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ برگزار و مراسم قرعه‌کشی این جشنواره نیز با حضور هیئت نظارت و مدیران ارشد بانک در تاریخ ۱۷ مهرماه انجام و برندگان مربوطه مشخص شدند.

اهدای جوائز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.