×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران بانک ، بر جوانگرایی، کارآمدی و تعهد به عنوان مهمترین معیارهای انتصابات مدیریتی بانک تاکید ورزید.
کیوسک خبر ـ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم و معارفه اظهار داشت: مسئولیت پذیری در نظام اسلامی با سایر مکاتب متفاوت است.
وی افزود: مدیریت با ریاست تا حد زیادی متفاوت است و بهترین تعریف از مدیریت در نظام اسلامی، مسئولیت و پاسخگویی در مقابل ذینفعان است.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: تفویض مسئولیت به مدیر جدید این زمینه را فراهم می کند تا انسان بر اساس توانایی ها، انگیزه بیشتر و روش ها و برنامه های جدید در مسندی قرار گیرد تا با ابزارها و راهکارهای در اختیار ، اهداف بانک را محقق نماید و تکالیفی که بر اساس قانون بر او مترتب گشته است را به نحو احسن به اجرا در آورد و به صورت شفاف به مقام پاسخگویی درآید.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: چرخش نخبگان و نیروی انسانی در هر سازمان امری متعارف است و چنانچه انتصابات و جابجایی مدیران جدید بر اساس حساب، کتاب و با پشتوانه فکری و انتخاب درست باشد، می تواند دستاوردهای متعددی برای سازمان در پی داشته باشد.
وی افزود: با حضور چندین ساله فردی در جایگاه مدیریتی اجتناب ناپذیر است که جهت تزریق فکر و ایده های نو و انرژی بیشتر به آن واحد سازمانی، مدیری جدید با برنامه های تحولی در مسند بنشیند تا زمینه را برای دستیبابی به توفیقات ، تحقق استراتژی ها و برنامه ها فراهم نماید.
شیخ حسینی گفت خودم را خدمتگزار و خادم کل مجموعه می دانم و در راستای پیشبرد اهداف و راهبردها نهایت تلاش را در این مسیر بکار می گیرم.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: در انتصابات مدیریتی بانک دو معیار کارآمدی و تعهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کارآمدی به معنای کارآیی و اثربخشی است و کارآیی عبارت از بالاترین نتیجه و خروجی با منابع در اختیار می باشد و اثربخشی به مفهوم دستیابی به اهداف و برنامه ها به نحو احسن است.
شیخ حسینی مهارت، تخصص، دانش، اطلاعات، تدبیر، روحیه انقلابی و جهادی، مهارت های مدیریتی، خلاقیت و نوآوری را از ویژگی های مدیر عنوان نمود و ادامه داد: تعهد به خداوند، نظام، دولت، مردم ،مشتریان،بخش تعاون ،کارکنان وسازمان از معیارهای مهم اعطای مسئولیت به مدیران است.
وی اذعان داشت: بانک یک سازمان خدمات محور است و تمامی تلاش ها و اهداف این مجموعه بسته به وجود و حضور
مشتریان است و از این رو ارائه خدمات به مشتریان و عموم مردم واجد اهمیت است و مردمی که به رغم تمامی مشکلات و مسائل اقتصادی همواره در صحنه حاضر بوده اند شایسته بهترین خدمات هستند.
این مقام بانکی تاکید کرد: انتظار از مدیرانی که منتصب می گردند بسیار بالاست و وظایف و تکالیف آنان چندین برابر می شود.
سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: جانشین پروری از اصول مهم مدیریت در سازمان است و تداوم نقش موثر بانک در عرصه های بانکداری توسعه ای و عاملیت طرحهای ملی از طریق انتقال تجارب بین مدیران با تجربه و نسل های جدیدتر و فراهم سازی زمینه برای پذیرش مسئولیت توسط جوانان امکان پذیر می شود.
وی افزود: نظام بانکی از جمله مشاغل مهم و تاثیرگذار در عرصه جنگ های اقتصادی است و همکاران نظام بانکی در شرایط تحریم و به رغم سختی کار، همواره منشا خدمات ارزنده به بخش های مختلف اقتصادی بوده اند.
فتاحی خاطر نشان کرد: در شرایطی که بانک مرکزی بنا به ماموریت نظارتی خود و جهت رعایت انضباط نقدینگی، کنترل مقداری ترازنامه ای بانک ها را در دستور کار قرار داده است، بانک توسعه تعاون نیز ضمن رعایت ضوابط ابلاغی، در پرداخت تسهیلات حمایتی، تکلیفی و اشتغال آفرین اهتمام کافی را داشته است .
محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: در تغییرات مدیریتی حتما مصلحت هایی وجود دارد و خرد جمعی نیز موید این تغییرات و تحولات است و این جابجایی ها می تواند در بهینه سازی عملکرد بانک موثر واقع شود.
وی افزود: تسهیلات توسعه ای بانک در طرحهای ملی بسیار اثرگذار بوده است و بانک در طرح اشتغال روستایی و عشایری با کسب رتبه برتر در پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال، نرخ نکول نزدیک به صفر را نیز در این طرح ملی به عنوان عملکرد موفق بجا گذاشته است.
شیخ حسینی با معرفی شهرام بخشا به عنوان سرپرست جدید معاونت مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات گفت: ایشان نقشی مهم برای بکارگیری ابزار فناوری جهت پیشبرد اهداف بانک بر عهده دارد و انتظارات از ایشان برای شکوفایی مزیت های بانک در بانکداری دیجیتال و فناوری اطلاعات بسیار بالاست.
وی گفت: شیخ زاده از مدیران پیشکسوتصندوق تعاون کشور و بانک توسعه تعاون بوده اند که سالها به عنوان معاون مدیر عامل و مدیر امور طرح و برنامه و مشاور مشغول خدمت بوده اند و هم اکنون به افتخاربازنشستگی نائل می شوند.
گفتنی است شهرام بخشا دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر نرم افزار و دانشجوی دوره دکتری مدیریت عالی بانکداری در موسسه آموزش عالی بانکداری ایران بوده و پیش از این رییس اداره کل روابط عمومی بانک، رییس اداره فناوری و طرح و برنامه صندوق قرض الحسنه بانک توسعه تعاون، مدیر امور فناوری شرکت هولدینگ خصوصی، مشاور شرکت سمات و مشاور توسعه سامانه های مالی دو بانک خصوصی نیز بوده است.
محمد ذوالفقاری معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی، با حفظ سمت سرپرستی معاونت حقوقی و نظارت بانک را بر عهده گرفت.
ذوالفقاری پیش از این مدیریت امور مالی و مدیریت امور بازرسی بانک را در کارنامه مدیریتی داشته است.ذوالفقاری دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری و دکتری کسب و کار(DBA) از دانشگاه تهران است.
ایشان همچنین دارای تجربیات متنوعی در حوزه مالی و امور سهام است.وی در سال های اخیر رئیس هیات مدیره بیمه تعاون ،عضو هیات مدیره صندوق قرض الحسنه بانک توسعه تعاون وحسابرس ارشد سازمان حسابرسی را بر عهده داشته است.
محمد مهدی احمدی معاون پیشین حقوقی و نظارت جهت ادامه خدمت در شرکت واسپاری توسعه تعاون حکم خدمت گرفت.
بر اساس حکم مدیر عامل بانک توسعه تعاون ، سید امیر حسین موسوی به عنوان سرپرست مدیریت امور حقوقی بانک منصوب گردید. سید امیر حسین موسوی دانشجوی دکتری حقوق عمومی است و پیش از این بازرس ویژه مدیر عامل، مشاور مدیر عامل در امور مجلس، رییس گروه تطبیق قوانین و مقررات موضوعه کمیته ریسک و تطبیق بانک توسعه‏ تعاون، رییس اداره حقوقی و امور مجلس دانشگاه پیام نور و رییس اداره کارگزینی دانشگاه پیام نور نیز بوده است.
پرویز اسدی ماهفروزی مدیر پیشین امور حقوقی بانک نیز جهت ادامه خدمت به شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون «سمات» حکم ماموریت دریافت کرد.
بر اساس حکم مدیر عامل بانک توسعه تعاون ، مصیب کرمی به عنوان سرپرست مدیریت امور بین الملل بانک منصوب گردید.مصیب کرمی دارای دکتری مدیریت می باشد و پیش از این معاون فنی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، عضو هیات مدیره مرکز نوآوری و توسعه تعاون «منتا»، مدیر اعتبارسنجی و صدور ضمانت نامه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، معاون اداره مناطق آزاد (در امور بین الملل بانک)، معاون اداره ارزیابی طرحها (در امور اعتباری بانک)، مدیر مجلات علمی پژوهشکده بیمه بوده است و عنوان پژوهشگر برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در کارنامه دارد. گسترش شبکه دوایر ارزی در بانک، شناسایی مشتریان بالقوه ارزی با اولویت زنجیره های تامین در بخش های اقتصادی و تنوع بخشی بر خدمات ارزی از جمله برنامه های کرمی اعلام شده است.
فرشید طهمورثی مدیر پیشین امور بین الملل بانک نیز جهت ادامه فعالیت در شرکت صرافی توسعه تعاون حکم ماموریت دریافت کرد.
بر اساس حکم مدیر عامل بانک توسعه تعاون ، حمید بختیاری به عنوان سرپرست اداره کل هوش کسب و کار و توسعه محصول بانک منصوب شد. حمید بختیاری که مراحل پایانی دفاع دکتری اقتصاد در دانشگاه علامه طباطبایی را می گذراند مراحل کارشناسی و کارشناسی ارشد را نیز در رشته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی با موفقیت طی نموده است. بختیاری که سابقه تدریس در مراکز مهم آموزشی و بانکی از جمله موسسه عالی آموزش بانکداری ایران را دارد، پیش از این معاون طراحی محصول اداره کل هوش کسب و کار و توسعه محصول،مشاور معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس گروه مهندسی مالی و رییس گروه افکارسنجی و تحقیقات بازار نیز بوده است.
بر اساس حکم مدیر عامل بانک توسعه تعاون ، روح الله شاهسون به عنوان سرپرست اداره کل رفاه بانک منصوب گردید.روح الله شاهسون دانشجوی دکتری مدیریت است و پیش از این فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی، دبیر ستاد فرهنگی، رییس دایره ارزیابی عملکرد کارکنان نیز بوده است.
حسین فولادی وندا رییس پیشین اداره کل رفاه کارکنان نیز جهت ادامه خدمت در شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.