×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جواز ناشران در نمایشگاه کتاب باید تا آخر بهمن معتبر باشد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد،  پروانه نشر یا جواز کسب ناشران برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید تا پایان بهمن ماه سال جاری معتبر باشد.
براساس این گزارش، مرجع تشخیص اعتبار و صدور پروانه نشر، دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.   همچنین کتاب‌هایی که از سال ۱۳۹۶ به بعد منتشر شده باشد قابلیت نمایش و فروش در نمایشگاه مجازی کتاب تهران را خواهد داشت.  
بر اساس این اطلاعیه، کتاب‌هایی که تا پایان آذرماه سال جاری اعلام وصول شده باشند در نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابل عرضه و فروش خواهند بود.  
لازم به یادآوری است که ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران ضروری است نسبت به افتتاح حساب در بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام کنند.
همچنین، ناشران ملزم‌اند برای کنترل اطلاعات کتاب‌های خود به سامانه خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه و نسبت به اعلام وصول کتاب ها اقدام کنند.
نمایشگاه مجازی کتاب تهران، نیمه دوم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
خانه کتاب و ادبیات ایران پیش از این هفت اطلاعیه در خصوص نمایشگاه‌های مجازی کتاب صادر کرده بود و این اطلاعیه هشتمین اطلاعیه درباره این نمایشگاه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.