×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جلسه هیأت‌امنای موسسه عالی پژوهش تأمین‌اجتماعی با حضور دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی؛ اعضای هیأت امنا و جمعی از مدیران این موسسه، در محل موسسه عالی پژوهش برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در این جلسه، دکتر موسوی ضمن گرامیداشت سومین سالگشت شهادت سردار شهید سلیمانی و تأکید بر اهمیت موضوع پژوهش در سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ماموریت سازمان تأمین‌اجتماعی، تحقق آرمان عدالت اجتماعی است و خدمات متنوع این سازمان در مسیر صیانت از اقشار تحت پوشش در برابر ریسک‌ها و مخاطرات احتمالی، موجب افزایش ظرفیت‌های نظام و ارتقای سرمایه‌ اجتماعی است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی را به نوعی می‌توان سرمایه اجتماعی نظام دانست. این سازمان با ۴۵ میلیون نفر به‌طور مستقیم و با کل جامعه در حوزه کسب و کار به‌طور غیرمستقیم ارتباط دارد.
وی با اشاره به اینکه اگر در حوزه پژوهش مسئله‌شناسی درست صورت گرفته و پاسخ درست هم از پژوهش‌ها استخراج شود، می‌توان به حل مشکلات در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی و افزایش سرمایه‌های نظام امیدوار بود، گفت: نکته مهم و اساسی و علت وجودی مؤسسه عالی پژوهش تأمین‌اجتماعی، پاسخ به چالش‌ها و مسائل حکمرانی تأمین‌اجتماعی در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری و خدمات درمانی و بیمه‌ای با رویکرد عدالت است. مؤسسه عالی پژوهش در مسیر پاسخ‌گویی به این مسائل به طور مشخص بر روی حوزه‌های تخصصی سازمان متمرکز است و در تصمیم‌سازی به سازمان تأمین‌اجتماعی کمک می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.