×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومی، نشست یاد شده با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه، محمود لندی معاون بهره‌برداری و جمعی از مسئولان و سرشیفت‌های حوزه بهره‌برداری شرکت فولاد خوزستان، عصرگاه روز سه‌شنبه، ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ در تالار شهید امتی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل گفت: فولاد خوزستان یک شرکت صادرات محور است؛ محصولات فولاد خوزستان دارای استاندارد و کیفیت جهانی بوده و از این رو مورد توجه مشتریان خارجی قرار دارد. البته اولویت مجموعه فولاد خوزستان همیشه تامین نیاز داخلی کشور و حمایت از زنجیره پایین دستی صنعت فولاد است.

وی با اشاره به چالش‌های انرژی اظهار داشت: در سه سال گذشته قیمت حامل های انرژی (گاز ۱۵ برابر، برق ۸ برابر و آب ۴ برابر) شده است. همچنین اعمال محدودیت‌های انرژی در دوسال گذشته معادل احداث یک شرکت فولادی، به فولاد خوزستان هزینه تحمیل نموده است.

ابراهیمی در ادامه با تشکر از ثبت رکوردهای پی در پی در آغاز سال ۱۴۰۲ گفت: این دستاوردها حاصل همت بلند کارکنان شرکت فولاد خوزستان و تعهد مثال زدنی آنهاست. اگر محدودیت های برق وجود نداشت، یقینا ثبت این رکوردها در نیمه اول سال ادامه داشت. امیدواریم در نیمه دوم سال شرایط بهبود یابد و شاهد تولید پایدار باشیم.

وی تصریح نمود: اولویت نخست شرکت فولاد خوزستان توسعه می باشد. افزایش تولید محصول شرکت با اجرای طرح های توسعه و تملک زنجیره در بالادست و پایین دست امکان پذیر است.

ابراهیمی با اشاره به فرهنگ مصرف خاطر نشان کرد: باید سعی کنیم در مصرف برق، صرفه جویی کنیم؛ از همین‌ امروز اقدامات تاثیرگذار را در این خصوص آغاز نماییم. یکی از طرح های کلیدی ما اجرای پروژه نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی برق فولاد خوزستان است. این حرکت گامی موثر برای تامین برق مورد نیاز و پایداری تولید فولاد خوزستان در آینده است.

ابراهیمی مهم ترین سرمایه هر سازمان را نیروی انسانی برشمرد و در این خصوص اظهار داشت: اولویت‌ مجموعه فولاد خوزستان رفاه کارکنان است. در همین‌ راستا اقدامات فراوانی با تلاش رئیس و اعضای کمیته عالی منابع انسانی و معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی صورت گرفته و این رویکرد در فولاد خوزستان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به مطالبات کارکنان در خصوص صندوق بازنشستگی، مسکن و غیره گفت: سال جاری تمرکز شرکت بر حوزه خانواده می‌باشد. برای ارتقای امور رفاهی کارکنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

ابراهیمی گفت: جذب نیروی انسانی و آموزش آن یقینا در آینده به کمک سازمان خواهد آمد. فولاد خوزستان در سال گذشته ۵۰۰ نفر نیروی انسانی بومی از طریق برگزاری آزمون استخدام نمود. در سال جاری نیز ۵۸۲ نفر از مجددا از طریق آزمون و طی مراحل استخدامی جذب خواهند شد.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود، با گذر از چالش‌ های پیش رو از جمله محدودیت برق، کارکنان روزهای درخشانی را تجربه خواهند کرد و شرکت فولاد خوزستان قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است‌، در این نشست موضوعاتی نظیر: صندوق بازنشستگی، مرخصی تشویقی در زمان توقفات برق، احکام کارکنان، اجرای برنامه های فرهنگی و رفاهی برای کارکنان و غیره از سوی سر شیفت‌ها مطرح و با پاسخ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و سایر مسئولان همراه بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.