×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، جشن با شکوهی با حضور کارکنان پتروشیمی شیراز در سالن پردیس حافظ مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای پتروشیمی برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ؛ †غدیر خم از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان است و به آن عید الله اکبر و عید آل محمد (ص) نیز گفته می‌شود. در این عید حضرت امام علی(ع) به جانشینی پیامبر(ص) منصوب شده است که به همین مناسبت روز چهار شنبه مورخ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، جشن با شکوهی با حضور کارکنان پتروشیمی شیراز در سالن پردیس حافظ مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای پتروشیمی برگزار شد.

در این مراسم مهندس پورکیا ریاست محترم مجتمع، ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک به مناسبت عید سعید غدیر ، با اشاره به جایگاه و منزلت عید غدیر در دین اسلام، اظهار داشتند: عید غدیر خم، روز اکمال و اتمام دین است آنهم با نعمتی که خداوند متعال در این روز به بشریت عنایت کرد

ایشان در ادامه با تاکید براینکه عید غدیر را می‌توان عید بشریت، عید انسان‌های دوستدار حق، حقیقت و عدالت دانست بیان کرد: عید غدیرخم بر خلاف تصور برخی افراد، نقطه وفاق مذاهب اسلامی است نه نقطه افتراق آنها، چرا که غدیر نقطه وحدت است و مولفه‌ای است که می‌تواند تعالی بخش ارزش‌ها باشد.

در این مراسم که با استقبال بسیار گسترده همکاران همراه بود ضمن برگزاری برنامه های متنوع موسیقی ، طنز ، مسابقه ، به قید قرعه به تعداد زیادی از کارکنان حاضر در این مراسم نیزهدایایی اعطا گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.