به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، در طول مدت جشنواره، گزارشات روزانه، هفتگی و ماهانه در ارتباط با شاخصهای عملکردی اجزای شبکه فروش و ارائه خدمات شرکت از بابت تعداد بیمهنامه صادره، حقبیمه صادره و وصولی به تفکیک رشتههای بیمهای و همچنین بهطور خاص، طیف بسیار متنوعی از سایر شاخصهای عملکردی دفاتر بازاریابی و هماهنگی منطقهای، از سوی باران تهیه و مستمراً به شبکه فروش اطلاعرسانی خواهد شد.
سیام مهرماه مهلت پایانی جشنواره آفتاب است و پنجم آبانماه نتایج نهایی آن از طریق سایت و شبکههای اجتماعی شرکت بیمه باران منتشر خواهند شد.
دو شاخص کلیدی قابل ارزیابی در این جشنواره، تعداد بیمهنامه و وصول حق بیمه است که میزان حداقل هدف در هر یک براساس جدول زیر در نظر گرفته خواهد شد.
حداقل هدف در وصول حقبیمه
شبکه فروش | حداقل هدف در وصول حق بیمه |
نماینده فروش بیمه زندگی (آئین نامه ۹۶) | ۱۰۰ (صد) میلیون تومان |
نماینده حقیقی بیمه (آئین نامه ۷۵) | ۲۰۰ (دویست) میلیون تومان |
کارگزاری رسمی بیمه (آئین نامه ۹۲) | ۲۰۰ (دویست) میلیون تومان |
حداقل هدف در تعداد بیمهنامه
شبکه فروش | حداقل هدف در تعداد بیمه نامه صادره جدید |
نماینده فروش بیمه زندگی (آئین نامه ۹۶) | ۲۰ فقره بیمه نامه |
نماینده حقیقی بیمه (آئین نامه ۷۵) | ۳۰ فقره بیمه نامه |
کارگزاری رسمی بیمه (آئین نامه ۹۲) | ۳۰ فقره بیمه نامه |
همچنین جوایز برگزیدگان به شرح زیر است: رتبه اول: ۲۰ میلیون تومان رتبه دوم: ۱۰ میلیون تومان رتبه سوم: ۵ میلیون تومان همچنین به منظور تشویق شبکه فروش، به نمایندگانی که حداقل اهداف تعداد بیمهنامه صادره و وصول حق بیمه در طول مدت جشنواره را محقق کنند، جوایز ۵ میلیون تومانی به قید قرعه اهدا خواهد شد.
امتیاز نمایندگان، براساس ابلاغیه صادرشده محاسبه خواهد شد؛ این ابلاغیه در کانال تلگرامی بیمه باران به آدرس telegram.com/BaranLifeIns قرار گرفته است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=113283