×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، صاحب حجتی قائم مقام این سازمان، در سفری یک روزه به استان خوزستان ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه، صادق خلیلیان استاندار، علی دهقانی رئیس دادگستری و مسئولان گمرک بندر امام خمینی (ره) از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات اداره کل اموال تملیکی استان قرار گرفت

قائم مقام سازمان در دیدار با استاندار گزارشی از عملکرد آخرین اقدامات انجام شده در سازمان ارائه و استاندار نیز از عملکرد مثبت مدیرکل اموال تملیکی استان و تغییر رویکرد اعمال شده ابراز رضایت کرد و در رابطه با تغییر کاربری مجتمع انبارهای سپهبد شهید سلیمانی اموال تملیکی استان، قول مساعد و همکاری دادند. همچنین تعیین تکلیف برخی اموال موجود در انبارها، بررسی و تصمیماتی در این باره اتخاذ شد.

در دیداری جداگانه، رئیس دادگستری خوزستان از تلاش ها، اقدامات سازنده و همکاری مدیرکل اموال تملیکی استان تشکر کرد. حجتی نیز به فروش ۳۵۵ میلیارد تومانی در ۷ ماه اخیر توسط اموال تملیکی استان اشاره و ابراز امیدواری کرد که فروش استان تا پایان سال رشد قابل توجهی داشته باشد. در این جلسه درباره موضوعاتی نظیر تسریع در صدور احکام و آراء قضایی پرونده ها و دیگر مسائل تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین با حضور قائم مقام سازمان در گمرک بندر امام خمینی (ره) میز خدمت نمایندگی اموال تملیکی آغاز به کار کرد. براین اساس ۲ روز در هفته نماینده این سازمان پاسخگوی ارباب رجوع خواهد بود.

در پایان این سفر نیز دیدار با ارباب رجوع و کارکنان در محل اداره کل اموال تملیکی استان برگزار و در رابطه با مسائل همکاران استان از جمله اصلاح ساختار، فرایندها و معیشت و رفاه کارکنان مباحثی مطرح شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.