×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولادمبارکه با اعلام این خبر افزود: فرآیند استخدام و جذب نیروی انسانی یکی از مهمترین فرآیندهای توسعه منابع انسانی سازمان ها می باشد.
وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که مهمترین سرمایه یک شرکت منابع انسانی آن است، توجه ویژه به این فرآیند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای آینده شرکت محسوب می گردد. در این راستا شرکت فولاد مبارکه نظام جذب خود را به صورت علمی و نظامند مبتنی بر شایستگی با هدف تناسب بیشتر شغل و شاغل طراحی نموده است.
وی فرآیند جذب شرکت فولاد مبارکه را مشتمل بر مراحل آزمون کتبی ، کانون ارزیابی، ارزیابی مهارتی ، معاینات طب صنعتی، گزینش، آموزش و جامعه پذیری و کارورزی اولیه عنوان کرد و افزود: پس از پایان این فرآیند در نهایت بیش از ۵۰۰ نفر در شرکت فولاد مبارکه مشغول به کار خواهند شد.
عباس اکبری محمدی همچنین بر برنامه ریزی جهت جذب بیش از ۱۰۰۰ نفر در شرکت های فولادمبارکه اشاره کرد و افزود: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار در سطح کشور آزمون های سایر شرکت های گروه فولاد مبارکه در حال برنامه ریزی و انجام است که نتیجه این آزمون ها استخدام بیش از ۱۰۰۰ نفر در شرکت فولاد مبارکه و سایر شرکت های گروه فولاد مبارکه خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.