×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تفاهم نامه همکاری شرکت امدادخودروایران و معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح برای جذب سربازان دارای مدارک فنی مرتبط با خودرو به امضا رسید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- با هدف همکاری و ایفای نقش در فرآیند اعطای شغل در حوزه خدمات امداد خودرو به کارکنان ماهر معرفی شده از سوی قرارگاه مرکزی کارکنان وظیفه ستادکل نیروهای مسلح و همچنین تسهیل‌گری برای بهره‌مندی کارکنان قرارگاه و خانواده آنها از خدمات امدادخودروایران تفاهم نامه‌ای بین دو مجموعه به امضا رسید.
به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، طبق این تفاهم‌نامه که بین سردار زاده‌کمند، معاون نیروی انسانی ستاد کل و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و میرحسینی، مدیرعامل و گنجی رییس هیات مدیره امداد خودرو ایران به امضا رسیده است، تمامی سربازانی که در حین خدمت در حوزه فنی و خدماتی مورد نیاز امداد خودرو ایران مهارت کسب کرده و گواهی‌نامه دریافت کرده باشند، می‌توانند به عنوان امدادگر خودرو در شهرها و جاده‌های بین شهری مشغول کار شوند.
معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اشتغال‌زایی، این تفاهم را سودمند خواند و افزود: در فصل جدید همکاری میان دو مجموعه قادر خواهیم بود سربازانی که دوره خدمت وظیفه را به پایان رسانده‌اند و در رشته‌های برق و مکانیک خودرو توانمند هستند را از سوی قرارگاه به شرکت امدادخودروایران معرفی کنیم تا پس از تکمیل مهارت‌هایشان، زمینه ورود این عزیزان به ناوگان امدادخودروایران فراهم شود.
مدیرعامل امدادخودروایران نیز در این مراسم با معرفی گستردگی ناوگان امدادخودرویی در اقصا نقاط کشور و ارایه خدمات خودرویی به تمامی خودروها و همچنین ایفای نقش موثر این ناوگان برای امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه همچون سیل و زلزله، از جذب نیروهای جوان و علاقه‌مند در این حوزه خدمت‌رسانی استقبال کرد.
لازم به تاکید است، در بخش دیگری از این تفاهم نامه ارایه تسهیلات اشتراک طلایی به خانواده‌های نیروهای مسلح نیز از سوی شرکت امدادخودروایران مورد توافق قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.