×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
جدیدترین تلویزیون‌های LG OLED و ساندبارهای ال‌جی سازگار با محیط زیست، نشان‌دهنده‌ی تعهد به زندگی بهتر برای همه

از آنجا که سازگاری با محیط زیست یکی از اساسی‌ترین نگرانی‌های جهان امروز است، بهترین زمان برای بررسی، تأمل و تفکر جدی در مورد این است که همه‌ی ما چگونه می‌توانیم نقش خود را برای ایجاد آینده‌ای پایدارتر به انجام برسانیم. در صنعت لوازم الکترونیکی ، شرکت ال‌جی با نوآوری‌های خود در کاهش اثرات زیست‌محیطی در هر مرحله از چرخه‌ی عمر محصولاتش، تعهد خود به حفاظت از کره زمین و ارائه زندگی بهتر برای همه را نمایش می‌دهد.

کیوسک خبر ـ جدیدترین محصولات سرگرمی خانگی ال‌جی نمونه‌های خوبی از تلاش‌های این شرکت برای ارائه حداکثر راحتی کاربر در کنار سازگاری با کره‌ی زمین هستند. نماد این هدف، تلویزیون‌های OLED LG است که با استفاده از قطعات کمتر و ارائه‌ی قابلیت بازیافت بیشتر نسبت به همتایان LCD خود، تجربه‌ی تماشای خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌کنند. نمایشگرهای OLED با پیکسل­های خود نوردِه مانند تلویزیون‌های LCD به نور پس‌زمینه نیازی ندارند و از آنجایی که قطعات کمتری هم در ساخت آن‌ها استفاده شده، دورریز آن‌ها کمتر است. به عنوان مثال، در ساخت تلویزیون ۶۵ اینچی OLED evo C2 LG تنها از ۴۰ درصد پلاستیک در مقایسه با تلویزیون LCD مشابه آن (مدل ۶۵UQ80) استفاده شده است.

ویژگی‌های سازگار با محیط زیست تلویزیون‌های OLED 2022 LG توسط یکی از ارائه‌دهنده‌های برتر جهان در زمینه‌ی آزمایش،بازرسی و صدور گواهینامه به محصولات دوست‌دار محیط زیست Société Générale de Surveillance SA (SGS) به رسمیت شناخته شده است۱. تلویزیون‌های منتخب ۲۰۲۲ OLED evo LG با برچسب Carbon Trust عرضه می‌شوند که نشان‌دهنده‌ی کاهش CO2 در کل چرخه‌ی عمر محصول است۲. علاوه بر این، این محصولات موفق به کسب استاندارد UL 2809 Environmental Claim Validation Procedure (ECVP) برای قابلیت بالای بازیافت از سازمان global safety science leader (UL) شده‌اند که تأییدی است بر این که این محصولات در واقع به همان اندازه که تبلیغ می‌شوند، دوستدار محیط زیست هستند. 

ال‌جی برای تلویزیون‌های OLED 2022 خود از مواد فیبر­کامپوزیت جدید استفاده کرده است که به کاهش وزن محصول کمک می‌کند. علاوه بر این، بسته‌بندی جدیدترین تلویزیون‌های OLED LG نیز از مواد قابل بازیافت ساخته شده است و دارای چاپ تک‌رنگ برای صرفه‌جویی بیشتر در انرژی و منابع است.

مجموعه‌ی LG Soundbars همچنین نشان دهنده‌ی تعهد این شرکت به طراحی سازگار با محیط زیست است. محصولات صوتی بسیار باکیفیت این شرکت از موادی ساخته شده‌اند که به راحتی قابل بازیافت و قابل استفاده‌ی مجدد هستند. همچنین میزان مصرف انرژی آن‌ها نیز پایین است و در بسته‌بندی پایدار و سازگار با محیط زیست عرضه می‌شوند. و از همه مهم‌تر، تمام مدل‌های ساندبار ال‌جی ۲۰۲۲ دارای گواهینامه SGS Eco-Product هستند که به خاطر به رسمیت شناختن تأثیرات زیست‌محیطی خود آن را دریافت کرده‌اند.

علاوه بر این،۲۰۲۲ LG Soundbars از قطعات ساخته‌شده از رزین پلاستیکی بازیافتی ساخته شده‌اند. مقدار مواد بازیافتی استفاده شده در ساندبارهای جدید ال‌جی توسط استاندارد UL’s ECVP for Recycled Content تأیید شده است و بسیاری از ساندبارهای ۲۰۲۲ ال‌جی نیز دارای پارچه‌ی ژرسه پلی استر هستند که دقیقاً مطابق با استاندارد جهانی بازیافت (GRS) است۵. این ساندبارها به لطف استفاده صحیح از انرژی دارای گواهینامه‌ی ENERGY STAR نیز هستند.

وقتی بدانیم که کارهای ما بر محیط زیست چه تأثیراتی دارد و به دنبال یافتن راه‌کارهای بهتر و پایدارتر برای انجام فعالیت‌های خود باشیم، همه‌ی ما می‌توانیم به ایجاد تغییرات مثبت در این زمینه کمک کنیم. ال‌جی نیز به‌عنوان پیشرو در نوآوری راه­کارهای سرگرمی‌های خانگی، به انجام وظیفه خود برای محافظت از کره زمین و هموار کردن راه برای فردای روشن‌تر ادامه خواهد داد.

۱ سری OLED Z2، G2، C2، B2 و A2 LG 2022 گواهینامه SGS Eco-Product را دریافت کردند.

۲ مدل‌های  G2 و C2 تلویزیون ۶۵ اینچی OLED evo LG موفق به کسب برچسب کاهش دی‌اکسیدکربن توسط Carbon Trust شدند. در حالیکه مدل‌های  55، ۷۷ و ۸۳ اینچی G2  و همچنین مدل‌های ۴۲، ۴۸، ۵۵، ۷۷ و ۸۳ اینچی C2 برچسب Measured CO2 خود را دریافت کردند. فقط در بازارها و کشورهای حاضر در Carbon Trust’s labelling program اعمال می‌شود.

۳ ECVP برای مدل‌های ۵۵، ۶۵، ۷۷ و ۸۳ اینچی G2 تلویزیون‌های LG OLED evo و همچنین مدل‌های ۴۲، ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۷۷ و ۸۳ اینچی C2 اعمال می‌شود.

۴ یک ماده فیبر کامپوزیت جدید برای تلویزیون‌های LG OLED 2022 مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی G2 ، مدل‌های ۴۲، ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی C2 و مدل‌های ۷۷ اینچی A2 اعمال شده است.

۵ مواد تأیید شده توسط UL 2809 Environmental Claim Validation Procedure (ECVP) برای محتوای بازیافتی در مدل‌های S95QR، S90QY، S80QR، S80QY، S75Q، S65Q، S60Q،SP، S60Q، S60Q، S60Q، S60Q، ۲۰۲۲ LG اعمال می‌شود. مقدار پارچه بازیافتی بسته به مدل متفاوت است و مدل‌های ساندبار ال‌جی که با پارچه پلی استر ساخته شده با مواد بازیافتی و مطابق با استاندارد جهانی بازیافت ارائه می‌شوند، عبارتند از: S95QR، S90QY، S80QR، S80QY، S65Q، S60Q، S40Q، SH7Q.

###

درباره شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com