×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جدایی دیبالا از یوونتوس در تابستان

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از گاتزتادلواسپورت، قرارداد پائولو دیبالا دبا تیم یوونتوس در تابستان یعنی در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید. این بازیکن آرژانتینی نتوانسته با “بیانکونری” تمدید کند و هیچ توافقی صورت نگرفته است.
‘اسکای اسپورت’  خبر داد که پاول ندود، نایب رئیس باشگاه روز دوشنبه با مدیربرنامه‌های این فوتبالیست ملاقات کرد اما این گفت‌وگو برای دیبالا نتیجه‌ای نداشت و هیچ توافقی صورت نگرفت تا دیبالا را جدا شده بزرگ یوونتوس در تابستان بدانیم. این مذاکرات دو ساعت طول کشید که طی آن هر دو طرف مذاکره خواسته‌های خود را مطرح کردند. این خواسته‌ها شامل پیشنهاد باشگاه برای کاهش دستمزد دیبالا نسبت به قبل بود که مورد موافقت قرار نگرفت.
یوونتوس به دیبالا ۶ میلیون یورو کمتر از دستمزدی که در حال حاضر دارد، پیشنهاد داده است. البته بندهایی به قرارداد او اضافه کرده است که به ازای زدن هر گل پاداشی به او تعلق گیرد. این پیشنهاد از سوی مدیربرنامه‌های این بازیکن رد شد.
به دلیل عدم تحقق توافق، دیبالا در پایان فصل از  یوونتوس جدا خواهد شد. در همین راستا تیم های اتلتیکو مادرید، بارسلونا و اینتر همگی به طور جدی به این بازیکن علاقه مند هستند و می‌توانند برای جذب او وارد عمل شوند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.