×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون: صنعت بیمه نقش زیادی در کاهش احتمال حوادث نامطلوب در صنایع و حتی بخش های دیگر دارد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در مصاحبه اختصاصی با چابک آنلاین از نقش شرکت های بیمه در کاهش احتمال حوادث نامطلوب در صنایع و حتی بخش های دیگر سخن گفت.

وی در ادامه اظهار داشت: شرکت های بیمه ای در دنیا قبل از بیمه کردن یک ریسک و پذیرش آن، یک بازدید فیزیکی از محل مورد بیمه انجام می دهند و برمبنای آن بازدید در یک توصیه نامه ایمنی موارد مورد نیاز را به بیمه گذار اعلام می کنند که در این توصیه نامه به بیمه گذار گفته می شود که اگر شرایط توصیه ای ایمنی را رعایت کند از تخفیف برخوردار می شود و یا اگر رعایت نکند ریسک مورد نظر پوشش داده نمی شود. اما در ایران به دلیل برخی رقابت های ناسالم در صنعت بیمه، چه بسا اگر بیمه گذار صدور بیمه نامه را منوط به رعایت توصیه نامه ایمنی کند، بیمه گر بگوید که شرکت بیمه دیگری با همین شرایط ریسک را می پذیرد، در نتیجه شرکت بیمه نمی تواند آن نقش کلیدی که صنعت بیمه می تواند در کاهش حوادث صنعتی داشته باشد را به خوبی ایفا کند.

منبع: چابک آنلاین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.