×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

شهردار کلانشهر شیراز با اشاره به وجود نیروهای انسانی متخصص و تکنولوژی های به روز در حوزه عملکردی بانک شهر گفت: جامعه پزشکی می‌تواند بر روی عملکرد چابک و خدمات اجتماعی این بانک حساب کند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محمد حسن اسدی در مراسم آغاز به کار” پنجمین کنگره بین المللی سلامت همراه” اظهار داشت: دستاوردهای این کنگره می‌تواند به توسعه خدمات حوزه سلامت در شهر شیراز، استان فارس و سراسر کشور کمک کند.
وی با بیان اینکه بالغ بر ۳۵۵ وظیفه برای ارائه خدمات به شهروندان بر عهده شهرداری ها قرار دارد اظهار داشت: اگر این حجم از وظایف را بخواهیم با سایر نهادها و دستگاه‌های مقایسه کنیم می بینیم که حجم مسئولیت هایی که شهرداری بر عهده دارد بالغ بر دو و نیم برابر سایر دستگاه‌هاست.
شهردار شیراز با اشاره به اینکه در کنار وظایف عمرانی و خدماتی؛ وظایف اجتماعی و فرهنگی هم بر دوش شهرداری ها قرار دارد، ابراز داشت: برخلاف گذشته که شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی شناخته می‌شد، امروز می‌بینیم که شهرداری یک نهاد اقتصادی و یک نهاد درآمد هزینه ای هم هست.
اسدی با اشاره به اینکه این کلانشهر را به عنوان قطب پزشکی کشور می شناسند، گفت: کسب این عنوان با حضور نخبگان و تلاشگران جامعه پزشکی امکان پذیر شده که بخشی از آنها در این مراسم حضور دارند و باعث افتخار هستتد.
شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بانک شهر در توسعه زیرساخت‌های این کلانشهر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: عملکرد بانک شهر در طول ۱۳ سال فعالیت خود مناسب و مطلوب بوده است.
اسدی خطاب به دست‌اندرکاران کنگره بین المللی سلامت نیز ابراز داشت: شما می توانید بر روی عملکرد چابک، رسالت اجتماعی و خدمات الکترونیک بانک شهر حساب کنید.
به گفته شهردار شیراز امروز هیچ بانکی در سراسر کشور تکنولوژی استفاده شده در پیشخوان های شهرنت بانک شهر را در اختیار ندارد و این یک ظرفیت قابل توجه در راستای تسهیل و ارائه خدمات بانکی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.