×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بستر جذب و نقش آفرینی نوآوران فعال در اکوسیستم کسب و کارهای الکترونیکی فراهم خواهد شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی بنیادی نائینی با اعلام این مطلب افزود: باید زمینه کافی فراهم شود تا جامعه نخبگان و نوآوران خارج از حوزه بیمه نیز ایده های خود را به این صنعت وارد کنند.

معاون طرح و توسعه نهادناظر صنعت بیمه با تاکید بر این مطلب که به دلایل متعددی تاکنون موضوع اینشورتک ها زیر سایه فین تک ها قرار گرفته، خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری بیمه در راستای حمایت از نوآوران، دانشگاهیان، متخصصان، شتاب دهنده ها و همچنین شرکت های سرمایه گذار بیمه ای راه اندازی خواهد شد.
وی هدف از همکاری تنگاتنگ نهادناطر صنعت بیمه و صندوق شکوفایی و نوآوری را ظرفیت سازی و توسعه کسب و کارهای نوین بیمه ای عنوان کرد و اظهار داشت: ورود گسترده، آگاهانه و باانگیزه ایده پردازان اعم از دانشگاهیان، استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان به حوزه بیمه، نقطه عطف توسعه این صنعت به شمار می آید.
عضو هیات عامل بیمه مرکزی با تشریح عملکرد استارت آپ های بیمه ای بر ضرورت حمایت گسترده از شبکه فروش صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: برای کشف بازارهای جدید بیمه ای باید اکوسیستم فن آوری کشور، نسبت به قابلیت ها و ظرفیت ها حساس شود.
دکتر بنیادی تهیه بسته های محصولات و خدمات جدید بیمه ای از سوی فعالان حوزه دیجیتالی را ضروری دانست و افزود: اگر ایده در مسیر شتاب دهنده ها حرکت کند به توسعه الکترونیک خدمات و محصولات بیمه ای منتهی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.