×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ثبت تراز مثبت ۷۰ درصدی از سوی بیمه دی

بیمه دی از محل فروش حق بیمه ۹،۶۴۸ میلیارد ریال درآمد داشت که شاهد رشد ۹۸۱ درصدی نسبت به ماه گذشته بود و توانست طی این دوره تراز مثبت ۷۰ درصدی را از خود بر جای بگذارد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بورس نیوز، خسارتی که بیمه دی در بهمن‌ماه سال جاری به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود پرداخت کرد مبلغی بالغ‌بر ۵،۶۹۱ میلیارد ریال به ثبت رسید که در سال جاری عموما مربوط به قرارداد درمان بنیاد شهید بوده که قرارداد آن در پاییز سال ۱۳۹۹ تمدید گردید که از این بابت ذخایر به میزان لازم در نظر گرفته شده، همچنین طی ۱۱ ماه گذشته از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه ۴۱،۸۳۵ میلیارد ریال خسارت به بیمه‌شدگان پرداخت کرد.


بیشتر بخوانید: افزایش هزینه های خسارت درمانی “ودی”


بر اساس این گزارش، میزان خسارتی که “ودی” در بهمن‌ماه سال جاری به خسارت دیدگان پرداخت کرد نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۳ درصدی مواجه بود، بیشترین میزان پرداختی بیمه دی در بهمن‌ماه متعلق به بخش «درمان» با ۵،۲۳۶ میلیارد ریال بود که نسبت به دوره مشابه ماه گذشته ۱۳ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشت، همچنین پس از رشته بیمه «درمان» بیشترین مقدار پرداختی متعلق به «ثالث-اجباری» با مبلغ ۱۶۵ میلیارد ریال بود.

روند پرداخت خسارت های بیمه دی+بورس نیوز

لازم به ذکر است که بیمه دی از محل فروش حق بیمه ۹،۶۴۸ میلیارد ریال درآمد داشت که شاهد رشد ۹۸۱ درصدی نسبت به ماه گذشته بود و توانست طی این دوره تراز مثبت ۷۰ درصدی را از خود بر جای بگذارد.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.