×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
ثبت بیشترین میزان صادرات در شرکت پاکسان

شرکت پاکسان در تیرماه بیشترین حجم صادرات را به ثبت رساند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، این مجموعه در تیرماه سال جاری عملکرد قابل توجهی داشته و در مقایسه با شش ماه اول سال مالی بیشترین میزان صادرات محصول را به ثبت رسانده است.

روح ا…گلشن معاون بازاریابی و فروش شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: طی دوماه اخیر با هدف گذاری و اتخاذ راهبردهای دقیق در حوزه صادرات و عملیاتی نمودن برنامه ریزی ها، گام های موثری برداشته شده است که نتایج کوتاه مدت آن در تیرماه مشاهده شد و قطعا این فرایند رو به رشد مداومت خواهد داشت. بگونه ای که تا پایان سال مالی رکوردهای خوبی در این حوزه رقم خواهد خورد.

گلشن ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در زنجیره تامین، تولید و فروش اظهار داشت: در تیرماه سال جاری حدود ۶هزارتن از انواع محصولات شرکت پاکسان به کشورهای مقصد صادر شد که در مقایسه با ماه های قبل بصورت میانگین بیش از ۵۰درصد رشد را نشان می دهد.

معاون بازاریابی و فروش پاکسان در پایان با تاکید بر لزوم تداوم فرایندهای رو به جلو در این شرکت گفت: مهمترین تعهد مدیران در مجموعه ها بکار بردن حداکثر کوشش، مهارت و امانتداری در مدیریت شرکت است و این امر درحال حاضر با جدیت خاصی در مجموعه پاکسان پیگیری می شود تا ضمن به گردش درآمدن چرخ های تولید این شرکت منافع ذی نفعان و سهامداران محترم نیز صیانت گردد.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.