×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

«محمدتقی شفیعی» در تشریح این آگهی استخدام  به خبرنگار ایلنا در بوشهر گفت: شرکت پتروشیمی جم در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین دانش آموختگان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد رشته‌های شیمی، مهندسی برق( گرایش قدرت، کنترل و الکترونیک)، مدیریت (صنعتی، دولتی، مالی – اداری)، حسابداری و مهندسی صنایع را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، رفتاری و معاینات پزشکی مطابق با مقررات شرکت و در قالب قرارداد قانون کار و از طریق شرکت تامین نیروی انسانی جذب (استخدام) نماید.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام واطلاع از شرایط عمومی واختصاصی، مهارت های مورد نیاز، شرایط معدل و برنامه زمان‌بندی ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ ۳۰  خردادماه به سایت www.jpcomplex.ir  مراجعه کنند. 

شفیعی اظهار کرد: حداکثر سن برای مقطع لیسانس ۲۸ سال و برای مقطع فوق لیسانس ۳۰سال است.

وی تصریح کرد: طول مدت سربازی به سقف شرط سنی اضافه می‌گردد. مدت سابقه کار مرتبط با رشته با ارائه گواهی معتبر تا سقف ۶ سال و به ازای هر سال سابقه کار مفید و مرتبط شش ماه به حداکثر سن اعلام شده اضافه خواهد شد. 

این مسئول افزود: با پیگیری‌های انجام شده ومطابق دستورالعمل‌های صادر شده، شهرستان‌های مهر، لامرد، پارسیان و استان بوشهر به عنوان بومی در این آزمون محسوب می‌شوند.

به گفته وی،  زمان دقیق برگزاری آزمون از طریق سایت پتروشیمی جم در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.