×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تکنولوژی Micro LED ال‌جی برنده برترین جایزه ریاست جمهوری کره در نمایشگاه بین‌المللی EXPO 2021

خلق فرصت هایی برای نمایشگرهای Micro LED ، به واسطه نوآوری در کیفیت تصویر ، مشکی عمیق تر و گزینه های سفارشی سازی شده.

فناوری Micro LED ال‌جی الکترونیکس موفق به دریافت جایزه ریاست جمهوری در نمایشگاه بین المللی Light Convergence EXPO 2021 شد که از ۱۳ اکتبر سال جاری در کره جنوبی افتتاح شد. ال‌جی یک روش کاربردی جدید توسعه داده است که به‌موجب آن تراشه‌ی RGB مستقیماً روی صفحه پشتی شیشه‌ای پنل (TFT) به‌جای صفحه‌ی مدار چاپی سنتی نصب می‌شود. این روش جدید سبب ارتقا فناوری به سطح جدید و کاهش هزینه‌های تولید می شود. نوآوری ال‌جی درهای جدیدی را برای ارائه تصاویر با وضوح بالا با رنگ های مشکی عمیق تر و واقعی تر باز می کند.

.

تکنولوژی Micro LED ال‌جی با میزان روشنایی، کنتراست و وضوح قابل‌قبول خود کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد و خود ساطع کننده نور است و این کار را توسط دیودهای بسیار ریز که هرکدام به تنهایی ساطع کننده‌ی نور هستند، انجام می‌دهند.

نسل بعدی فناوری Micro LED ال‌جی با ماژول‌های RGB یکپارچه که برنده‌ی جایزه نیز شده، تجربه‌ی بی‌نظیری از تماشای تصویر با رنگ‌های دقیق و با طراوت و مشکی عمیق را برای کاربر مهیا می‌سازد. طراحی ماژولار این نمایشگر همه‌کاره به مشتریان این امکان را می‌دهد تا اندازه‌ی صفحه را بر اساس چیدمان فضا و اولویت‌های شخصی خودتنظیم کنند. تمامی این امکانات به لطف طراحی زیبا و بدون حاشیه امکان‌پذیر شده تا به راحت‌ترین روش ممکن با محیط اطراف و دیوارها ترکیبی یکپارچه تشکیل دهد.

نمایشگاه بین‌المللی EXPO 2021 با حضور حدود ۲۰۰ سازمان در ۵۰۰ غرفه‌ی مجزا یک رویداد سالانه است که هرسال جدیدترین پیشرفت‌های مربوط به فناوری LED،  OLED، ساینج و تکنولوژی‌های نور و روشنایی به نمایش گذاشته می‌شود. هرسال هم مراسم اهدای جوایز دولتی که توسط وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی و آژانس ترویج سرمایه‌گذاری-تجاری کره جنوبی برگزار می‌شود‌، بهترین شرکت در زمینه‌ی توسعه و پیشبرد فناوری‌های LED و OLED را مشخص نموده و آن را به رسمیت می‌شناسد.

«پیک کی-مون»، نایب‌رئیس ارشد و سرپرست واحد تجاری نمایش اطلاعات شرکت «راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس» در این ربطه گفت: «شرکت ال‌جی بسیار خوشحال است که بار دیگر در این نمایشگاه شرکت کرده و افتخار فوق العاده ای را به خاطر نوآوری در ساخت تکنولوژی Micro LED کسب نموده.» او همچنین افزود: «با توجه به اینکه محصولات Micro LED به تولید انبوه نزدیک هستند، ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم نه‌تنها مبتکر، بلکه تولیدکننده‌ی این فناوری نیز شرکت ال‌جی است.»

ال‌جی با فناوری‌های پیشرفته و دانش تولیدی، اولین محصول Micro LED خود را در سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی کرد که شهرت جهانی خود را به‌عنوان یک مبتکر فناوری‌های صفحه‌نمایش تقویت نمود. اولین محصول برجسته‌ی میکرو LED ال‌جی یعنی LG MAGNIT درواقع ترکیبی از کیفیت تصویر بسیار عالی و روشنایی زیاد همراه با تکنولوژی‌های پیشرو این صنعت است.

 نمایشگاه بین‌المللی EXPO 2021 از ۱۳ تا ۱۵ اکتبر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کره (KINTEX) در گویانگ، کره جنوبی برگزار شد.

###

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته‌شده برای پیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه‌یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست‌یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com