×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد باقر هوشنگی رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد با خوشامدگویی رئیس و اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگر گفت: این بیمارستان جایگاه ویژه ای در درمان سازمان تامین اجتماعی دارد و مایه قوت سازمان تامین اجتماعی است.

وی با بیان این که بیمارستان میلاد به صورت هیات مدیره ای اداره می شود، گفت: ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی اولویت کاری هیات مدیره بیمارستان است.
دکتر هوشنگی نظارت بر امور را مورد تاکید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمارستان اعلام و تصریح کرد: آرامش خاطر بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و بیماران مورد تاکید دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بوده و مورد توجه ماست.
وی با اشاره به این که کشور درگیر مبارزه با ویروس کرونا است ،گفت: از کارکنان بیمارستان میلاد بابت همکاری و مجاهدت کارکنان بیمارستان تشکر می کنم.
دکتر فرهاد حمزه زاده، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد نیز با خوشامد گویی به رئیس و اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگر توضیحاتی درباره تغییرات ایجاد شده در روند پذیرش در بخش ها و اورژانس بیمارستان در راستای رضایت خاطر بیشتر بیماران ارائه کرد.
وی تصریح کرد: همانطور که مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بر تکریم ارباب رجوع تاکید ویژه ای دارند ما نیز بر این مهم تاکید داریم و اولویت و از اصول کاری مورد توجه هیات مدیره و مدیریت عامل است چرا که نگرش مدیریت بیمارستان ارائه بهترین خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی است.
وی با تاکید بر استفاده از دانش روز در بیمارستان میلاد گفت: در همین راستا دیجیتال نرسینگ در اورژانس بیمارستان فعال شده است.
دکتر حمزه زاده تاکید کرد: به جرات می گویم که قوی ترین تیم جراحی قلب، ارتوپدی، جراحی عمومی و جراحی مغز و اعصاب را در بیمارستان میلاد دارا هستیم.
وی درخصوص سیتم اطلاعات بیمارستانی(HIS) بیمارستان میلاد نیز گفت: HIS ما توسط مهندسان و کارکنان خود مجموعه تهیه شده و از نقاط قوت بیمارستان است.
وی با اشاره به اقدمات انجام شده برای سهولت پذیرش بیماران گفت: در تشکیل پرونده و رسیدگی به بیماران در اورژانس و همین طور بخش های بستری تغییراتی ایجاد کردیم که باعث رضایت خاطر بیماران شده است.
دکتر رضا کاشف، عضو هیات مدیره بیمارستان میلاد نیز با اشاره به تدوین اهداف کلی برنامه ۳ ساله بیمارستان درهیات مدیره گفت:پیاده سازی نظام ارجاع باعث افزایش خدمات تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان می شود به گونه ای که این بیمارستان راس هرم ارجاع باشد.
وی بر ارتقاء جایگاه آموزش وپژوهش در بیمارستان میلاد تاکید کرد وگفت: این بیمارستان پتانسیل های فراوانی در این زمینه دارد.
  دکتر قاسم رضیعی عضو دیگر هیات مدیره بیمارستان میلاد هم گفت: تیم مدیریتی بیمارستان علم، انگیزه و توان انجام تغییرات برای ارائه بهترین خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی و بیماران را دارد.
وی برنامه ۳ ساله بیمارستان میلاد را نقشه راه بیمارستان ذکر و اظهار امیدواری کرد با همکاری شرکای اجتماعی شاهد افزایش رضایت خاطر بیماران باشیم.
          
حسن صادقی رئیس کمیته بیمه و درمان خانه کارگر نیز گفت: حسن سابقه دکتر هوشنگی و دکتر حمزه زاده باعث امیدواری برای برطرف کردن نقص های گذشته بیمارستان میلاد است.
معاون دبیرکل خانه کارگر، بیمارستان میلاد را پیشانی درمان سازمان تامین اجتماعی دانست وگفت: معتقدم درمان نیز پیشانی عملکرد سازمان است.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: بیمارستان میلاد نمونه و باعث افتخار بیمه شدگان و سازمان تامین اجتماعی بوده و فراتر از بیمارستان های داخلی است.
وی با اشاره به این که بیمارستان میلاد روزانه به چندین هزار نفر خدمت ارائه می کند، خاطر نشان کرد:  ارتقای هتلینگ از ابتدای تاسیس بیمارستان مد نظر بوده است اما در مدیریت فعلی شاهد آغاز فعالیت در  این زمینه هستیم.
او با تاکید بر لزوم راه اندازی نظام ارجاع در درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: باید از ظرفیت تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان میلاد استفاده شود که این موضوع برای بیمه شدگان نیز قابل لمس خواهد بود.
وی HIS بیمارستان میلاد را موفقتر از سایر بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: در ارائه خدمات درمانی فاکتور زمان بایستی مد نظر باشد تا بیماران سر درگم نشوند.
 علیرضا حیدری عضو کمیته بیمه و درمان خانه کارگر نیز گفت: امیدواریم با حمایت معاونت درمان و مسئولان سازمان تامین اجتماعی شاهد استفاده از پتانسیل های فوق تخصصی بیمارستان میلاد در ارتقاء کیفیت خدمات باشیم.
اکبر قربانی دبیر و عضو کمیته بیمه و درمان خانه کارگر نیزگفت: کمیت و کیفیت خدمات هر دو مورد توجه بیمه شدگان تامین اجتماعی است.
وی گفت: مدیریت بیمارستان میلاد در موضوع نظارت بر عملکرد پزشکان و جلوگیری از خدمات القایی نظارت جدی داشته باشد که البته در این زمینه کارهای خوبی از سوی مدیر عامل بیمارستان صورت گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.