×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سید احمدی سیدی،یکی از اصول اساسی و پایه ای سازمان تامین اجتماعی را توجه به اصل تکریم ارباب رجوع و توجه به مطالبات و خواسته های آنان ذکر کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت:تامین اجتماعی سازمانی درآمد هزینه ای است و از محل بودجه دولتی هیچگونه عوایدی ندارد و صرفا بر مبنای وصول حق بیمه های جاری اداره می شود.
وی ادامه داد: از دیگر سو بر مبنای اصول مورد تایید ایسا، تامین اجتماعی بر اصل سه جانبه گرایی استوار است و لذا کارفرمایان و بیمه پردازان شرکای اصلی تامین اجتماعی محسوب می شوند.
سید احمد سیدی متذکر شد:به همین دلیل توجه ویژه به شرکای سازمان تامین اجتماعی که در تامین منابع نقش اساسی دارند ضروری است و باید در این زمینه برنامه ریزی اصولی صورت پذیرد.
مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی آموزش نیروی انسانی و ارائه سرفصل های مبتنی بر تکریم مراجعین و مشتری مداری و نظارت بر رفتار کارکنان را ازجمله امور موثر در زمینه ارتقا مشتری مداری عنوان کرد.
سیدی افزود: نحوه ارائه خدمات به مخاطبین و به روز رسانی فرایندهای مرتبط نیز از جمله موارد موثر در امر مشتری مداری هستند.
وی متذکر شد:اقدامات اخیر سازمان تامین اجتماعی در زمینه استقرار سامانه خدمات غیر حضوری و بستر الکترونیکی خدمات رسانی از جمله الگوهای بسیار موفق سازمان برای دیگر سازمانهاست.
وی افزود:یقینا درکنار تمام ساختارهای سیستمی و الکترونیکی پرداختن به موضوعات رفتاری و شخصیتی کارکنان و تلاش در جهت توانمند سازی آنان بمنظور ارائه خدمات بهینه در کنار رفتارشایسته و در شان سازمان تامین اجتماعی از جمله راهکاری مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.