×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

حجت‌السلام دانشمند در این مراسم به جمله‌ای از سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: رمز شهید شدن، شهید بودن است. برای ساختن کشور باید شایسته‌سالاری و توانمندی افراد در نظر گرفته شود و هرکس با توجه به دانش فنی در جایگاه خود به کار گرفته شود. مظلومیت شهدا این است که به نسل امروز بگوییم که ما فقط با بعثی‌ها جنگیدم، بلکه در اصل ما با دنیا جنگیدیم. در عصری هستیم که هزارن نمرود‌، عمر و عاص و ثامری بود. نسل امروز بداند که بالاترین مقام در مقامات معنوی شهادت است. شهید اسم خداست.

وی در ادامه گفت: جنگ با جمهوری اسلامی را عوض کردند. بدتر از جنگ تسهیلاتی جنگ فرهنگی است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها از تهاجم فرهنگی گفتند و جدی نگرفتیم. در ادامه شبیخون فرهنگی را مطرح کردند و اخیرا گفتند قتلگاه فرهنگی و گوشزد کردند، باز هم کسی جدی نگرفت. کشته‌های تسهیلاتی مقام شهید نصیبشان شد، اما کشته‌های فرهنگی به بیراهه رفتند. قاتل، مرتد، بهایی و هیچکس یاد خوبی از آنها نمی‌کند. هر کس برای خدا کار کند، جوابش را از خالق می‌گیرد. باید جوانان را جذب کرد و با شهدا آشنا کنید. اگر توانستید یک جوان را با اسلام و قرآن آشنا کنید، شما جایگاه شهید را دارید.

حجت‌الاسلام دانشمند خطاب به کارکنان فولاد خوزستان گفت: تک‌تک کارکنان فولاد خوزستان، رزمندگان و مجاهدان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند‌. کارگرانی که در خط تولید هستند، بدانند، جنگ تمام نشده است و همچنان ادامه‌ دارد. این بار سبک، از جنگ تسهیلاتی به جنگ اقتصادی تغییر شکل داده است. باید به گونه‌ای در جنگ رشادت به خرج دهند که تک تک آن ها حاج قاسم شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.