×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران عصر روز دوشنبه ۲۷ آذرماه با حضور مقامات و نمایندگان بخش خصوصی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان ، در یک گام مهم به سوی پیشگیری از ورود سرطان به کشور، علی بهشتی، مدیر عامل و کارآفرین شرکت نوآوران ازن سازان، اظهار کرد که با ورود به حوزه درمان، توانسته است تکنولوژی نوینی را به کار ببرد. او اعلام کرد: “با افتخار اعلام می‌کنم که در راستای پیشگیری از ورود سرطان به کشور، توانسته‌ام گام مهمی بردارم.
بهشتی به این نکته اشاره کرد که برخی از مواد ضدعفونی کننده شیمیایی در کشورهای توسعه یافته به دلیل خطرات سرطان‌زایی ممنوع شده‌اند، اما متاسفانه در کشور ما از این مواد به وفور استفاده می‌شود. او اظهار کرد: تکنولوژی ما این امکان را به ما داده است که به صورت مصنوعی گاز ازن تولید کنیم و نقش بزرگی در جلوگیری از بروز سرطان در کشور ایفا کنیم.
بهشتی با اشاره به مشکلات زیرساختی در این زمینه، افزود: با وجود نبود زیرساخت‌ها، با چالش‌هایی روبرو شدیم. در بخش‌هایی که وابسته به واردات مواد ضدعفونی شیمیایی بودند، راه حلی موثر وجود نداشت. اما ما به کمک تکنولوژی گاز ازن مصنوعی، موفق شدیم مواد بومی تولید کنیم و به این بحران ملی پاسخ دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.