×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سفیر ونزوئلا در ایران، در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو و با حضور در غرفه گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: اقدامات ایران خودرو در زمینه تولید خودروهای سنگین برقی مانند اتوبوس و خودروهای سبک برقی که امروز نیز در این نمایشگاه از آنها بازدید کردیم، قابل تحسین است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- خوزه رافائل سیلوا آپونته، عنوان کرد: امروز توسعه و پیشرفت‌های خوبی در زمینه صنعت حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران را در این نمایشگاه مشاهده کردیم.

وی با اشاره به دستاوردها و توسعه فعالیت‌های ایران خودرو، بیان کرد: با توسعه خودروهای برقی و تولید وسایل حمل و نقل عمومی برقی توسط این خودروساز، در آینده استفاده از سوخت‌های فسیلی کاهش یافته و استفاده از سوخت‌های پاک افزایش خواهد یافت که موضوع قابل توجهی است‌.
سفیر ونزوئلا در ایران، با اشاره به برنامه‌های همکاری این کشور با ایران خودرو، اظهار کرد: میان دو کشور ایران و ونزوئلا تفاهم‌نامه‌های همکاری به امضا رسیده‌ که برخی از آن‌ها در زمینه حمل و نقل و با گروه صنعتی ایران خودرو است. پس از بازدید سال گذشته رییس جمهور “مادورو” از ایران و رییس جمهور ایران از ونزوئلا، روابط دو کشور بیش از پیش تسهیل و موجب پیشبرد تفاهم‌نامه‌ها شد‌. می‌توان گفت در حوزه‌های سیاسی و بازرگانی، روابط دو کشور درهم تنیده و منسجم‌تر شده است.
وی با اشاره به برنامه‌های ونزوئلا در زمینه واردات خودروهای برقی، گفت: هر آن چه امروز در این نمایشگاه دیده‌ و بررسی کرده‌ایم را به شخص وزیر راه و ترابری منعکس خواهیم کرد. ایشان رییس کمیسیون مشترک ایران و ونزوئلا نیز هستند؛ ما تمام موارد را به ایشان اطلاع می دهیم تا ارزیابی‌های لازم را در خصوص واردات محصولات ایران خودرو و به ویژه محصولات برقی انجام دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.