×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

محمود جاوید، مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری
در روزگاری که ظهور ویروس مرگبار کرونا چهره جهان را تغییر داده است و بیش از گذشته اهمیت خدمات درمانی در محافظت و نگهداشت جان انسان ها آشکار گشته است، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در راستای رسالت سازمان، علیرغم تنگناهای تحریم های سخت و غیرعادلانه ای که کشور را گرفتار کرده است، در چند محور زیر به توسعه و افزایش کیفیت خدمات خود پرداخته است:
۱- توسعه، بازسازی فضای فیزیکی:
– اورژانس بیمارستان امام علی (ع): ۱۷۵۰ مترمربع
– بخش های جراحی VIP و ۲:  ۱۲۵۰ مترمربع
– درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی (ع): ۱۱۰۰ مترمربع
– پلی کلینیک تخصصی شهرکرد: ۵۰۵۰ مترمربع
– پارکینگ روباز بیمارستان امام علی (ع):  ۵۰۰۰ مترمربع
– مهمانسرای مدیریت درمان:  ۴۸۰ مترمربع
۲- خرید تجهیزات پزشکی با تکنولوژی بالا (۱۸ میلیارد تومان)
ماموگرافی، سونوگرافی، لاپاراسکوپی، اتوکلاو پلاسما، ماشین بیهوشی، دستگاه کمی لومینسانس، اتوآنالایزر بیوشیمی، الکترولیت آنالایزر، سل کانتر فول دیف، دستگاه تصویربرداری دیجیتال OPG، هواساز هایژنیک، ماشین دیالیز
۳- جذب پزشک:
– افزایش پزشکان درمان از ۸۳ به ۱۳۲ نفر
۴- توسعه خدمات الکترونیک:
– استقرار و توسعه نسخه الکترونیک در مراکز ملکی و طرف قرارداد
– تشکیل ۲۴ هزار پرونده الکترونیکی بیماران مزمن
– برقراری سیستم ارجاع بیمار به پزشکان متخصص: ۳۱ هزار مورد
– نوبت دهی تلفنی، اینترنتی، پیامکی: ۸۰۰ هزار مورد
– پذیرش نسخ پاراکلینیک و داروخانه به صورت آنلاین: حدود یک میلیون نسخه
۵- خدمات درمانی:
خدمات سرپایی: ۷ میلیون در سال (ملکی ۵/۲ – طرف قرارداد ۵/۴)
خدمات بستری: ۵۶ هزار در سال (ملکی ۱۶ – طرف قرارداد ۴۰)
امید که سلامت، یار مردم ایران به ویژه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.