×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
توسعه همگون‌شهری از اولویت های شرکت عمران، آب و خدمات کیش

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و‌ امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نخستین جلسه هیات مدیره جدید این شرکت امروز چهارشنبه ۲۰ مرداد با حضور جعفر آهنگران رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، معراج نادری فصیح معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان، عبدالنبی شرفی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات، آرش نیک فرجام معاون فنی و عمرانی این شرکت، میثم غفاری و محمدحسین آقایی سه عضو جدید هیات مدیره، غلامرضاکردی داریان معاون معماری و شهرسازی و غفار آقا زاده معاون امور شهری و محیط زیست این شرکت برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه استفاده از نیروهای درون سازمانی، مجرب و مقیم منطقه به عنوان یکی از مطالبات مردمی، رویکرد جدید سازمان برای مدیریت بهینه و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد شرکت های تابعه است اظهار داشت : انتخاب مدیرانی که با شرایط جزیره کیش آشنا بوده و به دلیل پیشینه کاری در این منطقه تجارب ارزشمندی دارند عامل موثری در بهبود روند فعالیت ها است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه اعضای جدید هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات از میان مدیران این شرکت و سازمان انتخاب شده اند و رضایت ساکنان نیز از این روند موجب دلگرمی است، اظهار داشت : بی تردید مهندس شرفی و دیگر مدیران مجموعه که سال ها ساکن کیش بوده و با مشکلات مردم و منطقه آشنا هستند و حتی پس از اتمام دوران مدیریت خود در کنار ساکنان کیش خواهند بود، دلسوزانه تر با جدیت بیشتری روند کارها را پیگیری کرده و برای توسعه کیش می کوشند.

جعفرآهنگران با تاکید بر ضرورت توسعه همگون تمامی بخش های جزیره کیش و اجتناب از تمرکز برروی مرکز شهر، خواستار توجه به بخش های پیرامونی این جزیره شد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر نیز مدیریت شرکت همین روش را در پیش گرفته و ما شاهد اجرای طرح های عمرانی در نقاطی هستیم که پیش از این مغفول مانده بود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش طرح بهسازی سفین را طرحی خوب و ضروری عنوان کرد و خواستار توجه ویژه به بومیان جزیره کیش و ایجاد شرایط رفاهی لازم در منطقه سفین شد.

جعفر آهنگران با بیان اینکه تکریم مراجعان و کاهش زمان فرایندهای اداری از جمله مواردی است که باید مدنظرقرار گیرد گفت: استفاده از ابزارهای رسانه ای و کوتاه کردن زمان انتقال نظرات و مطالبات ساکنان کیش به مدیران بخش های مختلف شرکت ، طرح موفقی بود که ارتباطات مردمی را تقویت کرد، شما نیز باید برای پاسخگویی سریع و جامع و رفع مشکلات مطرح شده اهتمام جدی داشته باشید.

ایجاد زیر ساخت های لازم در حوزه خدمات شهری از جمله ساخت معابر ، جدول گذاری و فضای سبز با هدف افزایش رضایتمندی سرمایه گذاران بخش خصوصی و استفاده از نظرات پیشکسوتان برای پرهیز از آزمون و خطا از دیگر مواردی بود که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان خط مشی و اولویت های کاری شرکت عمران ، آب و خدمات بر آن تاکید داشت.

عبدالنبی شرفی مدیر عامل شرکت عمران ،آب و خدمات نیز با بیان اینکه همکاری مدیران توانمند و مجرب در هیات مدیره شرکت توان اجرایی ما را برای مدیریت بهینه شهری و توسعه جزیره کیش ارتقاء خواهد داد تصریح کرد: صرفه جویی در هزینه ها، تسریع روند تصمیم گیری ها و هم افزایی بیشتر با تکیه بر شناخت کافی اعضای هیات مدیره از شرایط جزیره کیش از جمله مزایای بکارگیری مدیران بومی است که علاوه بر اینکه صاحبنظران و پیشکسوتان جزیره برآن اتفاق نظر دارند ،جزو مطالبات مردمی هم بود که بی تردید این رویکرد مدیریت عالی سازمان موجب بهبود عملکرد شرکت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش رفاه ساکنان و رفع مشکلات شهری در نقاطی از جزیره که مغفول مانده بود یکی از مهم ترین اولویت های این شرکت است اظهار داشت : توسعه متوازن و همگون جزیره کیش سبب ایجاد شرایط رفاهی یکسان برای ساکنان نقاط مختلف این منطقه شده و چهره کیش را هم در نظر گردشگران زیباتر می کند ، از این رو اجرای طرح های عمرانی در بخش هایی که کمتر به آنها توجه شده در اولویت قرار دارد.

وی بهسازی جنگل های سفین با حفظ زیبایی طبیعی و بومی منطقه با هدف ایمن سازی محیط برای تردد ساکنان و گردشگران، ساماندهی سایت بازیافت و زیباسازی سواحل شرقی را از جمله طرح های عمرانی در دست اجرا برشمرد و تاکید کرد: همکاری مدیران توانمند و مجرب در هیات مدیره شرکت توان اجرایی ما را برای مدیریت بهینه شهری و توسعه جزیره کیش ارتقاء خواهد داد.

معراج نادری فصیح معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش نیز نظام مند کردن فعالیت ها و الکترونیکی کردن ساختار اداری را مهم ترین مسئولیت هیات مدیره شرکتهای تابعه در جهت رشد و توسعه اقتصادی جزیره برشمرد و افزود: این رویه علاوه بر شفاف سازی و عدالت محوری ، امکان نظارت دقیق و سریع بر فعالیت ها را میسر ساخته و از اعمال سلیقه و نظرهای شخصی جلوگیری می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بسیار اهمیت دارد، الکترونیکی کردن ساختار اداری ضمن صرفه جویی در زمان ، موجب کوتاه شدن روند پاسخگویی به مراجعان و افزایش رضایتمندی آنان می شود.

در این جلسه آرش نیک فرجام معاون فنی و عمرانی شرکت و میثم غفاری اعضای جدید هیات مدیره درخصوص رویکرد جدید هیات مدیره برای توسعه همگون کیش و اولویت بندی طرح های عمرانی و توسعه ای مواردی را عنوان کردند.

غلامرضا کردی داریان معاون معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات نیز با بیان اینکه اعضای جدید هیات مدیره شرکت عمران، از مدیران مجرب در بخش های عمرانی ، اقتصادی و اجرایی هستند و این پیشنیه کاری ارزشمند و پربار به پیشبرد اهداف شرکت کمک شایانی می کند اظهار داشت : همه برای اجرای موفق طرح ها و ارائه خدمات مطلوب آماده همکاری با مدیریت شرکت بوده و برای زیباتر شدن محیط شهری جزیره کیش تلاش می کنیم.

غفارآقازاده معاون امور شهری و محیط زیست شرکت نیز استفاده از نیروهای بومی و درون سازمانی را موجب روان تر شدن ساختار فعالیت ها عنوان و ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی و همکاری همدلانه تمام بخش های شرکت شاهد توسعه کمی و کیفی فعالیت ها و خدمات شرکت باشیم.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش احکام اعضای جدید هیات مدیره را به آنها اهدا کرد.