×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در چهل‌وسومین سفر استانی و در استان بوشهر، ضمن بازدید از پروژه درمانگاه شهرستان دیلم؛ در نشستی که در دفتر حجت‌الاسلام محمود اسدی امام‌جمعه دیلم با حضور عبدالکریم جمیری نماینده حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، محمد اسدی فرماندار و اعضای شورای اداری و شورای شهر برگزار شد، مأموریت تأمین‌اجتماعی را تضمین آرامش و آسایش مردم در دوران اشتغال و بازنشستگی و در حوادث و رویدادهای احتمالی دانست و توسعه خدمات با اولویت مناطق کمتر برخوردار را از اولویت‌های اساسی سازمان در دولت سیزدهم اعلام کرد.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی با اشاره به اینکه توسعه خدمات راهبرد مهم دولت مردمی سیزدهم است، گفت: در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز برای تحول و توسعه خدمات در این دوره، برنامه‌های متنوعی داریم و همگام با راهبردها و اولویت‌های دولت مردمی، تلاش برای بهبود و ارتقای خدمات را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: خدمات درمان و سلامت، پیشانی و ویترین خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی است و توسعه خدمات درمانی و ارتقای کیفیت این خدمات به‌ویژه در مراکز درمان ملکی که خدمات رایگان به بیمه‌شدگان ارائه می‌کنند، در سازمان تأمین‌اجتماعی با جدیت پیگیری می‌شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: شهرستان دیلم به‌خاطر موقعیت استراتژیک، دارای شرایط خاصی است که وظیفه ما در برابر مردم این خطه را چند برابر کرده است.
موسوی ضمن قدردانی از مسئولان محلی حاضر در جلسه که به بیان مشکلات پرداختند؛ تأکید کرد: وظیفه خود می‌دانیم به‌صورت جهادی، عملیات اجرایی پروژه ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی دیلم را در کمتر از یک‌سال تکمیل کنیم.
مدیرعامل سازمان با اشاره به رابطه مستقیم حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی و جلب رضایت مردم و بیماران، افزود: با همراهی و همکاری مسئولان محلی و امام جمعه محترم در زمینه جذب پزشکان متخصص به این شهرستان و همکاری آنها با مرکز درمانی تأمین‌اجتماعی؛ کلیه مقدمات و تجهیزات و ملزومات توسعه خدمات تخصصی این مرکز را با اولویت ویژه فراهم خواهیم کرد.
امام جمعه دیلم نیز در آغاز این نشست ضمن خوشامد به مسئولان سازمان تأمین‌اجتماعی، گفت: شهرستان دیلم شاید از نظر جمعیتی شاخص‌ها و شرایط توسعه خدمات سطح بالا را نداشته باشد؛ اما از آنجا که دیلم از نظر موقعیت جغرافیایی نقطه اتصال استان‌های جنوبی و مسیر پر رفت وآمد سفر زیارتی کربلا است، توسعه ظرفیت‌های درمانی در این منطقه نیاز است.
حجت‌الاسلام محمود اسدی ضمن تشکر از تلاش‌ها و همکاری مدیران استانی و ستادی تأمین‌اجتماعی افزود: مردم این شهرستان انتظار دارند کار تکمیل پروژه درمانگاه دیلم با سرعت بیشتری انجام شود. راه‌اندازی آزمایشگاه، جذب دکتر داروساز، د‌وشیفته شدن درمانگاه و ساخت اقامتگاه پزشکان نیز مورد درخواست مردم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.