×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جلسه کار گروه توسعه که با حضور کارشناسان ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار داشت: طی سال های گذشته مراکز درمانی جدیدی مانند بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان و درمانگاه راور احداث شدند و پروژه ساخت بنای جدید پلی کلینیک رفسنجان نیز در حال اجراست.
وی افزود: تجهیزات و دستگاه هایی مانند ام.آر. آی، آنژیوگرافی، فلوروسکوپی، سی تی اسکن و دیگر امکانات پزشکی و درمانی در بیمارستان های استان استقرار یافته و برای خدمت به بیمه شدگان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

دکتر فخر اضافه کرد: بعد از اقدامات سخت افزاری، به توسعه و اقدامات نرم افزاری پرداخته شده است و در این راستا گواهینامه های متعدد مدیریت کیفیت(ایزو) توسط مدیریت درمان استان اخذ شده است.

وی اظهار داشت: در راستای اتخاذ رویکرد برنامه ای، برنامه استراتژیک را بر اساس مدل BSC تدوین کرده ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان در خصوص منابع انسانی گفت: این منابع مهمترین سرمایه هر سازمانی هستند و این نگاه ما به نیروی انسانی باعث شد که الزامات استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی را عملیاتی و به اخذ این گواهینامه نیز نائل شویم.

وی توجه به نیازهای غیر درمانی بیماران را از دیگر برنامه های مدیریت درمان استان ذکر کرد و اظهار داشت: بدین منظور و برای ارتقاء کیفیت روابط با بیماران، جشنواره خوشرویی را برگزار کرده ایم.

دکتر فخر همچنین از موفقیت مدیریت درمان در کسب گواهینامه های تعالی سازمانی سخن گفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر احساس ما این است که دانش انباشته شده ای در مدیریت درمان استان وجود دارد و تلاش می کنیم از این اندوخته در نقطه تماس با مشتری و بیمه شدگان و ارتقاء کیفی خدمات و جلب رضایت ایشان استفاده نماییم.

مدیر درمان استان کرمان در خصوص راهبردهای سال جاری گفت: پاسخگویی و ارتقاء کارایی، دو راهبرد مدیریت درمان در سال ۹۹ هستند و در این راستا به ارتقاء کمی و کیفی خدمات، کاهش زمان دریافت خدمت، تقویت سیستم ارتباط با مشتری، استفاده صحیح از منابع و مدیریت هزینه ها، بودجه عملکردی و خرید مشترک خواهیم پرداخت.

وی تصریح کرد: نظام جامع آماری، نظام جامع ارزیابی عملکرد و مدیریت تخصصی، ساز و کارهای نظارتی برای عملیاتی نمودن راهبردهای مدیریت درمان هستند.

دکتر فخر بر داشتن نگاه فرابخشی در مدیریت سازمانها و عمل به تعهدات اجتماعی تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.