×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
توخل: هر تورنمنت و بازی برای باشگاه مهم است

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از استار، دور چهارم رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس با برگزاری سه مسابقه پیگیری شد که در مهمترین دیدارها آرسنال و چلسی به دور بعدی صعود کردند.
چلسی بعد از تساوی یک بر یک برابر ساوتهمپتون توانست در ضربات پنالتی ۴ بر ۳ به برتری رسید. 
توماس توخل گفت:‌ انتظار داشتیم بازی سختی باشد. تغییراتی در این دیدار داشتیم. این تغییرات برنامه ریزی نشده بود و به همین دلیل مجبور شدیم از بازیکنان ذخیره بیشتر استفاده کنیم. اولین بار بود که با چنین ترکیبی بازی می‌کردیم و می‌دانستیم که مقابل چنین تیم سازمان‌دهی شده بازی می کردیم.
او در ادامه گفت: امروز هر دو تیم فوتبال زیبایی را در زمین بازی به نمایش گذاشتند. بازی سختی بود و خوشحالم که توانستیم در ضربات پنالتی پیروز شویم. ما انتظار داشتیم ساوتهمپتون فوتبالی فشرده و تهاجمی با حداکثر سرعت و فشار بالا داشته باشد. این سبک این تیم است. ما باید برای چنین مسابقه‌ای آماده می شدیم. بنابراین از بازی خود و نتیجه به دست آمده کاملا راضی هستم.
سرمربی آلمانی در پایان گفت: هر تورنمنتی مهم است. ما نمی خواهیم اولویت بندی کنیم. وقتی برای مسابقات آماده می شویم و با پیراهن باشگاه به زمین می رویم، همیشه با قدرت کامل و فقط برای پیروزی بازی می کنیم. این در DNA باشگاه و بازیکنان ماست.  
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.