×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توخل امیدوار به حفظ کاپیتان اسپانیایی در چلسی

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از دیلی میل، باشگاه لیگ برتری چلسی تایید کرد آندریاس کریستنسن با پایان قراردادش در تابستان امسال این تیم را ترک خواهد کرد. این بازیکن که سابقه بازی در بوندسلیگا را نیز در کارنامه دارد به شدت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. در واقع می‌توان گفت کار انتقال این بازیکن به بارسلونا برای فصل بعد نهایی شده است. چلسی اخیرا شاهد رفتن رودیگر به مادرید بوده است تا دو مدافع اصلی این تیم از جمع آبی پوشان جدا شوند.
باشگاه امیدوار است که دیگر بازیکنان کلیدی از جمله سسار آسپلیکوئتا مجبور نباشند تابستان امسال را ترک کنند. بارسلونا به شدت به دنبال جذب این بازیکن است ولی توماس توخل اهمیتی نمی دهد که مدافع راستش چه پیشنهادی دارد. او امیدوار است که او را متقاعد کند که بهترین چیز برای او ماندن در استمفوردبریج است.
در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، آسپیلیکوئتا ۴۷ بازی انجام داده است که در ۴۱ مورد از آنها اواز ابتدا در ترکیب تیم به میدان رفته است. او علاوه بر دفاع فوق‌العاده، سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل نیز داده است تا از خوب های این تیم در فصل قبل باشد.
قرارداد آسپیلیکوئتا با آبی‌ها در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد. چلسی باید او را با پیشنهاد تمدید متقاعد کند. اگر این کار را نکند باید الان او را بفروشد وگرنه تابستان آینده مجانی از این تیم می‌رود.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.