×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

«برایت کوپمبا» سفیر جمهوری زیمبابوه در تهران، در بازدید از شرکت دخانیات ایران، توانمندی‌های این شرکت بزرگ تولیدی را فرصتی برای توسعه همکاری‌های ایران و کشور مبتوعش بیان کرد.

«برایت کوپمبا» سفیر جمهوری زیمبابوه در تهران ضمن دیدار با مهدی آشتیانی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران و بازدید از خطوط تولید، در گفت‌وگو با مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل این شرکت، حضور خود در قدیمی‌ترین شرکت دخانی خاورمیانه را بسیار ثمربخش توصیف کرد و گفت: مذاکرات ما مسیر خوبی را دنبال می‌کند و امیدواریم نتایج آن در آینده دیده شود.

پیشنهاد تولید مشترک محصول در زیمبابوه

وی با ابراز خرسندی از حضور خود در خط تولید شرکت دخانیات ایران، تصریح کرد: با توجه به توانمندی‌های موجود، معتقدم که می‌توان با مشارکت این شرکت در زیمبابوه خط تولید داشته باشیم.
سفیر زیمبابوه با بیان اینکه شرکت دخانیات ایران یک تولید‌کننده بزرگ است، گفت: امکانات این شرکت قابل توجه است و امیدوارم نتایج این جلسات را به صورت همکاری‌های مشترک همراه با سود برای دو طرف مشاهده کنیم.

تأکید بر همکاری ایران و زیمبابوه در صنعت دخانیات

کوپمبا در پایان مجدد از اشتیقاق کشور زیمبابوه برای همکاری با شرکت بزرگ دخانیات ایران سخن گفت.
یادآور می‌شود «برایت کوپمبا» سفیر جمهوری زیمبابوه در تهران در نشست با مدیرعامل شرکت دخانیات ایران نیز به بیان دیدگاه‌های خود برای ارتقا سطح همکاری‌های دو طرف پرداخت.
کوپمبا همچنین در موزه دخانیات نیز حضور یافت و از اشیاء، تصاویر و اسناد این موزه بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.