×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تهیه و ارائه پیش‌نویس لایحه سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی با همفکری تمامی ظرفیت‌ها

صمدالله فیروزی، مشاور مدیرعامل و مسئول دبیرخانه سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
کیوسک خبر ـ در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مراتب تبریک و تحیّت خویش را به آحاد ملّت شایسته و شریف ایران و به طور ویژه جامعه بزرگ شرکاء اجتماعی سازمان و همکاران زحمت کش و معزز ابراز می نمایم. فرصت را غنیمت می شمارم تا در شروع این گفتمان از نقش بی بدیل سازمان در افزایش تاب آوری اقتصادی جامعه یاد کنم. واقعیت این است که شرایط حال حاضر کشور به دلیل خصومت و غرض ورزی های دشمنان به ویژه در بخش اقتصادی و مالی که با اعمال تحریم های ناجوانمردانه روبرو گشتیم، خاص می باشد، و در این شرایط ضرورت به روز بودن رویه ها و مقررات متناسب با شرایط موجود در راستای گام دوم انقلاب و اقتصاد مقاومتی یک امر مهم محسوب می گردد. با ابلاغ سیاست های کلی تأمین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در ۲۱ ام فروردین ماه سال جاری فصلی جدید در جهت تحقق بهسازی امور و اصلاح فرآیندها و رویه ها و بهینه نمودن شرایط در پیش گرفته شد. با دستور مدیرعامل محترم و متعاقب آن ابلاغ رسمی ایشان، دبیرخانه سیاست های کلی تأمین اجتماعی در تاریخ ۱۴۰۱/۱/۳۰ با هدف راهبری و عملیاتی نمودن این مهم در سازمان ایجاد گردید.
از این رو در راستای اجرای سیاست های کلی تأمین اجتماعی با بهره مندی از ظرفیت های موجود، دانش تجمیع شده سازمان با هم اندیشی نخبگان، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان بخش های رسمی و غیر رسمی پیش نویس لایحه سیاست های کلی تامین اجتماعی با رعایت کلیه ملاحظات فنّی ـ اجتماعی و مصالح ملّی ـ سازمانی طی ویرایش نهایی (هشتم) آماده ارائه گردید. همچنین پیشنهادات سازمان با همیاری و بهره مندی از توان کارشناسی مدیران و کارشناسان ذیربط و مطلع در خصوص برنامه هفتم توسعه نیز از سوی دبیرخانه تهیه و مراتب جهت تصمیم گیری به مبادی بالادستی ارائه و پیگیری های لازم در حال انجام است.
دبیرخانه در کنار این دو اقدام برجسته نسبت به ارائه مشاوره های تخصصی گوناگون به سازمان نیز اقدام می نماید. در پایان شایسته است از مساعدت های بی شائبه مدیرعامل محترم و همکاری و همفکری معاونت های تخصصی و کارشناسان صاحبنظر با این دبیرخانه سپاسگزاری کرده و برای همگان توفیق الهی در خدمت رسانی به ذینفعان را از ایزد منّان آرزو نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.