×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تنها راه برون رفت نظام سلامت کشور از مشکلات فعلی روی آوردن به نسخه الکترونیک است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمدعلی محسنی بندپی اظهار داشت: از مدیران سازمان تأمین اجتماعی تشکر میکنم که کار بزرگی را در زمینه پیشبرد برنامه نسخه الکترونیک شروع کردند.

محسنی بندپی با بیان اینکه هر تغییری در ابتدا مقاومت‌هایی را به همراه دارد، افزود: گذر از یک سیستم سنتی به سیستم مدرن ممکن است با سختی‌هایی همراه باشد اما سازمان تأمین اجتماعی این برنامه را با جدیت دنبال می‌کند و از ابتدای اسفند نیز انتشار دفترچه‌های جدید را متوقف کرده است اما دفترچه‌های موجود قابل استفاده خواهد بود و علاوه بر آن سرنسخه پزشکان نیز توسط این سازمان پذیرفته می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: موضوع مهم این است که مردم خدمات درمانی مطلوب و مورد نیاز خود را دریافت کنند و مدیریت هزینه‌ها و ایفای تعهدات سازمان تأمین اجتماعی نیز از طریق سامانه نسخه الکترونیک به شکل بهتری انجام شود.

محسنی بندپی افزود: برای این مرحله از برنامه نسخه الکترونیک شرایط مناسبی ایجاد شده است و نسخ کاغذی در کنار نسخه الکترونیک قابل استفاده است.

وی ادامه داد: در دیداری که با دکتر سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی داشتیم از برنامه اصولی این سازمان برای ایجاد پرونده الکترونیک مطلع شدیم و قدم‌های خوبی در نظام سلامت کشور برداشته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.


سخنان دکتر محمدعلی محسنی بندپی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص نسخه الکترونیک

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.